

'I DO'! Kom i bryllupsstemning med Hilfigers forårskampagne
Det er snart sæson for bryllupper, og det bærer Tommy Hilfigers reklamekampagne for foråret 'I DO HILFIGER' præg af.
Scenen for kampagnen er sat omkring et utraditionelt og cool bryllup, hvor "Hilfiger-familien" er samlet i Californien for at fejre kærligheden med stor havefest, rockband og et festligt signaturlook med et strejf af hverdag.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Se også: 9 ting du ikke skal tage på til bryllup
Om kampagnen siger Tommy Hilfiger selv: "Med inspiration fra min egen familie og Hilfiger-brandets livlige kulturarv, rummer kampagnen et unikt, eklektisk mix af attituder og styles. I foråret 2015 kombinerer kollektionen en afslappet rock'n'roll-kant med vores kendte signatur, som er den cool stil fra USA's østkyst. Familien Hilfiger repræsenterer en frisindet fortolkning af den sjove og frække attitude, som er kernen i vores brand."
Læs også: New Romance: Haute Couture i brylluppets tegn
Kampagnen er skudt i Sonoma, Californien, og castet består blandt andre af kendte ansigter som Jourdan Dunn og Chloe Blackshire.
Ifølge Tommy Hilfigers Global Chief Brand Offier Avery Baker afspejler reklamekampagnen den unikke, inkluderende og kække ånd, der ligger bag Hilfiger brandet.
Så kom til bryllup med Hilfiger-familien i galleriet, hvor vi har samlet alle de flotte rock'n'roll inspirerede kampagnebilleder!
Psst... sidder du ved mobilen, 'swiper' du bare.
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Kylie Jenner er den seneste kendis, der tager ’quiet luxury’-stilen til sig

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Katie Holmes har fundet en helt ny version af far-sandalen – og du vil elske den

Disney i stærk modvind for Ursulas makeup i 'Den Lille Havfrue'
