L'Oreal Paris og Balmain indgår eksklusivt samarbejde
Foto: PR
Skønhed

L'Oréal Paris og Balmain indgår eksklusivt samarbejde

af Josephine Jein 3/05/2017
Balmain indgår i et eksklusivt samarbejde med L'Oréal Paris, hvor chefdesigner Oliver Rousteing skal designe en helt ny kollektion af læbestift for den franske kosmetikgigant.

L'Oréal Paris har netop offentliggjort et nyt samarbejde med Balmains Creative Director, Oliver Rousteing, der kan få alle fans af Balmain til at hvine. Chefdesigneren for det ekslusive modehus skal nemlig sætte sin kreative streg på en ny læbestift-kollektion, der vil blive sat til salg som en limited edition capsule kollektion.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Læs også: Topmodel Maria Borges er nyt ansigt for L’Oréal Paris

Oliver Rousteing, der er kendt for sine skulpturelle, smukke og vilde klæder til både mænd og kvinder, skal med samarbejdet med L'Oréal Paris skabe sin første skønhedskollektion. L’Oréal Paris ser meget frem til samarbejdet, hvor chefdesigneren forventes at kunne bringe sin rå kreativitet ind i designet, ligesom vi har set ham gøre i de seneste kollektioner for Balmain.

Samarbejdet er endnu et (veltænkt) eksempel på, at luksus brands går sammen med branmds med en mere økonomisk tilgængelig profil, for at tilbyde en flig af det eksklusive brand til en bredere masse - og der skal ikke herske nogen tvilv om, at der nok skal blive rift om de nye læberstifter med Balmains Oliver Rousteing som afsender. Vi har før set hvor vildt det kan gå, når Balmain teamer op med et highstreet brand. Her tænker vi naturligvis på 'Balmainia' i 2015, og matchet mellem L'Oréal Paris og Balmain synes også som et ideelt (nyt) match:

"L’Oréal Paris og Balmain deler den samme stærke vision for feminitet og de samme mål om at give power til kvinder, og tilbyde dem forskellige måder at udtrykke sig på. Med dette samarbejde, er jeg beæret over, at kunne gøre denne idé mulig for alle kvinder rundt om i verden,” siger Oliver Rousteing om samarbejdet.

Oliver Rousteing står bag designet på alt fra farverne på læbestifterne til indpakningen og til selve kampagnen. Læbestiften, der kommer til at hedde ’Color Riche’, vil indeholde tre helt nye farvetemaer med i alt 12 forskellige nuancer.

'Color Riche' udkommer lige før Paris Fashion Week, september 2017, og vil blive solgt eksklusivt i L’Oréal Paris' egne butikker imens en helt særlig Jewel-udgave, der indeholder alle tre farver, vil blive solgt i Balmain-butikkerne samt i udvalgte butikker verden over.

ELLEs nyhedsbrev

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her