David Beckham: Sådan er du en rigtig gentleman

Foto: Biotherm
Biotherm Homme har netop indgået et større samarbejde med ingen ringere end David Beckham.
 
Og med et ønske at om at kommunikere til den moderne mand, herunder dét faktum at en mand i dag kan være familiefar, sexet og gentleman på én og samme gang, kan vi da heller ikke komme i tanke om nogen mand, der er bedre til at kommunikere netop dét budskab.
 
For som familiefar til 4 og et ydre og personlighed, der i den grad signalerer gentleman, må David Beckham siges at være det perfekte eksempel på den moderne mand anno 2016.
 
Om dét at være en gentleman har David Beckham én opskrift, der virker hver gang:
 
"Hvis du vil være en rigtig gentleman skal du bare åbne døren for din dame og være selvsikker" , fortæller David Beckham.
 
Se også: David Beckham i front for ny H&M-kampagne
 
Med den nye kampagne med David Beckham i front ønsker Biotherm at kommunikere særligt ét budskab til den moderne mand: at dét at pleje sin hud er maskulint.
 
Internationale studier viser nemlig, at 7 ud af 10 mænd i dag ikke anvender hudpleje, fordi det ikke opfattes som maskulint. Men med en rigtig mand som David Beckham i front for den nye Biotherm kampagne for hudplejeserie 'Aquapower' håber Biotherm på at overbevise verdens mænd til at gå mere op i hudpleje - det skal med andre ord blive legalt at være "well groomed"
 
Når det kommer til David Beckham og hans egne hudpleje-rutiner fortæller han, at hans hud er en kombination af at være "pretty though' og 'slightly sensitive' på én og samme gang, men at han renser sin hud hver dag og bruger dagcreme - en rutine der får David Beckham ikke behøver at tage mere end 7 minutter. 
 
For David Beckham er det derfor helt naturligt at bruge tid på sin hud: "Når du passer på dig selv, har du det bare bedre med dig selv, men du ser også bare bedre ud"
 
Se kampagnefilmen med David Beckham her:

Relaterede artikler