Michael Kors
Foto: Mario Testino for Michael Kors
Mode

Se Freja Beha i Michael Kors nye kampagne

af Maria Harder 11/07/2016
Michael Kors er aktuel med to nye kampagner, hvor temaet er det glamourøse jetsetterliv. Den danske model Freja Beha er ny kampagnemodel for 'Michael Kors Collection', og her kan du bl.a. se de første kampagnebilleder skudt af den berømte billedskaber Mario Testino.

Dette efterår handler det om at lave et statement med dit tøj og dine accessories – I hvert fald hvis du spørger designeren Michael Kors.

Hans to nye kampagner, 'Michael Kors Collection' og 'MICHAEL Michael Kors', viser tydeligt, hvordan fjer, kæder, tweed og pels er de glamourøse hovedingredienser i hans seneste Michael Kors Collection, der har den danske Freja Beha som kampagnemodel.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Se også: Skagens nye butik har Europas dyreste adresse

Det er ingen mindre end den verdenskendte billedskaber Mario Testino, der har skudt de smukke kampagnebilleder til begge Michael Kors kampagner, og på bedste vis fanger Testino den luksuriøse jet-set stemning i billederne.

Freja Beha fremviser de mange statement styles, fra den nye kollektion, på bagsædet af en vintage luksusbil, hvor Beha giver den 70'er inspirerede kollektionen et moderne touch.

Selv har Michael Kors udtalt følgende om sin nyeste og modige kollektion:

”Denne sæson smider vi regelbogen ud ... Fra flirtende fjer til tweed – det handler alt sammen om individuel stil og tøj med personlighed”.

Den nye kampagnes udtryk falder i tråd med tidligere sæsoners kampagner, der portrætterer en kvinde, der rejser med stil.

Se også: Her er den danske topmodel, som Leonardo DiCaprio dater

Michael Kors anden kampagne for MICHAEL Michael Kors fejrer brandets arv ved at vende tilbage til New York. Mario Testino har fanget den helt rette stemning ved at fotografere modellerne Emmy Rape, Romy Schonberger og Sven de Vries i en helikopter over Manhattans skyline.

Det samlede billede giver følelsen af 70’ernes glamourøse jetsetterliv, med fokus på luksuriøse teksturer og silhuetter.

Du kan se nogle af de flotte billeder, fra begge kampagner lige her.

Psst ... Klik eller 'swipe' dig igennem galleriet.

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her