Farfetch lancerer eksklusiv capsule-kollektion i samarbejde med Manolo Blahnik

Farfetch lancerer eksklusiv capsule-kollektion i samarbejde med Manolo Blahnik
Foto: PR

Inden længe bliver det muligt at købe Manolo Blahniks nyeste design af navnet 'SCIPOS' - resultatet af et eksklusivt samarbejde mellem onlineplatformen Farfetch og den ikoniske skodesigner Manolo Blahnik.

Læs også: Manolo Blahnik: Jo højere sko, jo bedre

Den 7. marts lancerer Farfetch nemlig i samarbejde med Manolo Blahnik en eksklusiv capsule-kollektion bestående af Manolo Blahniks specialdesignede style 'SCIPOS'. De smukke stilletter lanceres i fem livlige farver, som er nøje udvalgt med forskellige personligheder i tankerne. 

Med de fem forskellige farver giver Farfetch og Manolo Blahnik folk muligheden for at finde deres perfekte sole mate blandt farverne The Romantic One, The Playful One, The Mysterious One, The Modernist One og The Wild One. 

Farfetch lancerer eksklusiv capsule-kollektion i samarbejde med Manolo Blahnik

Inspirationen til designet er hentet fra både Manolo Blahniks ikoniske 'stiletto'-design og kunstneren Mark Rothko, som er kendt for sin brug af kontrastfulde farver. 

Se også: Se Rihannas nye samarbejde med Manolo Blahnik

Resultatet er en smuk kollektion med spids snude, skulpturel hæl og klassiske referencer fra den fine ankelstrop. Og med lanceringen lige rundt om hjørnet, glæder vi os til at gå foråret i møde med yderst velklædte fødder. 

Den limited edition style, 'SCIPOS', lanceres den 7. marts på Farfetchs website

 

Relaterede artikler