Beyoncé på rød løber
Foto: Mega
Moderne kærlighed

Beyoncé indleder nyt forhold

af Dina Saugman 23/08/2021
Beyoncé gør det igen. Hun fik alle til at spekulere og stille spørgsmålstegn, da hun her til morgen postede tre nye billeder på Instagram.

Spekulationerne skaber spørgsmål – spørgsmål, der går i alle retninger. “Er der et nyt album på vej?”, ”udkommer en ny kollektion?”, ”er der tale om et nyt samarbejde?”  eller ”er der nyt om deres forhold?”.

Mandag morgen har den verdenskendte sangerinde, Beyoncé Knowles, postet hele tre nye opslag på sin Instagramprofil. Opslag, der let kunne sende forhåbningerne mod nye, skønne toner fra vores allesammens sangstjerne, idet billederne til forveksling kan ligne et coveralbum.

Teksten til billederne lyder ”About Love”, der også kan indikere, at der sker nye ting på kærlighedsfronten. Og hun står sammen med sin mand – så let’s be honest, det er klart tankerne også går i denne retning.

Læs også: Bliver Destinys Child genforenet?

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Men takket være Tiffany&Co. behøver vi ikke længere gætte.

Det viser sig nemlig, at Beyoncé teaser for en ny kampagne for smykkedesignbrandet Tiffany and co.

På Tiffany&Co’s egen Instagramprofil har de postet en video, hvor de offentliggør, at The Carters, Beyoncé og manden Jay-Z, er de nye ansigter i deres nyeste kampagne, der hylder moderne kærlighed. Videoen kan du ser herunder. 

Alexandre Arnault, produkt- og kommunikationsvicepræsident fortæller, at Beyoncé og Jay-Z netop er indbegrebet af moderne kærlighed:

”Som brand, har vi altid stået for kærlighed, styrke og selvudfoldelse, hvorfor vi ikke kunne forestille os et par, mere ikonisk, som bedre kan repræsentere Tiffany’s værdier. Vi er beærede over at have The Carters som en del af vores Tiffany-familie,” uddyber han.

Beyoncé bærer den ikoniske ’Tiffany Yellow Diamond’-halskæde, der sammen med maleriet ’Equals Pi’ af Jean-Michel Basquiat, skal belyse parrets kærlighedshistorie.

”Kærlighed er den diamant, som smykkerne og kunsten pynter,” siger The Carters om samarbejdet.

Om vores spekulationer gik i den ene eller anden retning, kan så at sige alle være mere eller mindre korrekte. Der er tale om et samarbejde, om en kampagne, der hylder kærligheden og kunsten, og hvor også musikken får lov til at udfolde sig.

I galleriet herunder kan du se de tre billeder, som Beyoncé postede på sin Instagramprofil og fik fans til tasterne.

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2022-05-17/arket-.png

Arket, 490 kr.

Køb her
/2022-05-17/gannishorts.png

Ganni, 1.400 kr. 

Køb her
/2022-05-17/costop.png

Cos, 320 kr. 

Køb her
/2022-05-17/arket.jpg

Arket, 490 kr. 

Køb her
/2022-05-17/guccimiinto.jpg

Gucci, Boozt, 2.090 kr. 

Køb her
/2022-05-17/esteelaudersephora.png

Estée Lauder, Sephora, 280 kr. 

Køb her
/2022-05-17/coskjole.png

Cos, 790 kr. 

Køb her
/2022-05-17/andotherstoriesballerina.png

And Other Stories, 650 kr. 

Køb her
/2022-05-17/ganniblazer.png

Ganni, 2.500 kr. 

Køb her
/2022-05-17/chanelmatas.jpg

Chanel, Matas, 380 kr. 

Køb her
/2022-05-17/ecooking.png

Ecooking, 240kr. 

Køb her
/2022-05-17/ginatricotbukser.png

Gina Tricot, 250 kr. 

Køb her
/2022-05-17/junabahne.png

Juna, Bahne, 750 kr. 

Køb her
/2022-05-17/hmtop.png

H&M, 180 kr. 

Køb her
/2022-05-17/framacareofcarl.png

Frama, Care Of Carl, 280 kr. 

Køb her
/2022-05-17/remainboozt.png

Remain Birger Christensen, 900 kr. 

Køb her
/2022-05-17/weekdayjeans.png

Weekday, 400 kr. 

Køb her
/2022-05-17/pernillecorydon.jpg

Pernille Corydon, 400 kr. 

Køb her
/2022-05-17/haykitchenone.jpg

Hay, Kitchenone, 400 kr. 

Køb her
/2022-05-17/hmtaske.png

H&M, 350 kr. 

Køb her
/2022-05-17/weekendbymaxmaraboozt.png

Weekend By Max Mara, Boozt, 1.700 kr. 

Køb her