

7 usunde arbejdsvaner, du bør droppe!
Bruger du de sociale medier som en slags pause? Eller bruger du arbejdet som en undskyldning for ikke have tid til motion? Forsøger du at klare ti eller i hvert fald to ting på een gang? Så er du måske på vej ind i et usundt arbejdsmønster, der i værste tilfælde kan føre til stress. Læs med her, hvad du kan gøre for at få en god start efter sommerferien og holde stress fra døren.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Tekst: Katrine Baumgart
Der er ufatteligt mange dårlige arbejdsvaner. Der er de vaner, hvor man igennem overspringshandlinger konstant udsætter nogle opgaver, og det går udover effektiviteten i ens arbejde. Og så er der de vaner, der får dig til at arbejde alt for hårdt og bare stresser dig. De finder sted både på arbejdet men også i hjemmet.
Hverdagens tempo synes at skyde i vejret og for at kunne holde fokus og forblive sunde og raske må man lære at sortere de dårlige, skadende vaner fra. Første skridt mod at bryde disse vaner er at erkende deres eksistens.
Her er en liste på 7 dårlige arbejdsvaner, som du bør være opmærksom på, og allerhelst helt undgå!
Brug pilene i galleriet eller 'swipe' for at se mere...
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Makeupartisten guider: Bryntricket alle burde kende

Prinsesse Kate af Wales viser det pæneste pandehår, vi længe har set

Lave støvler og ulden cardigan: Ugens bedste budgetfund

Shoppegalleri: 12 cool støvler til din efterårsgarderobe
