

En hilsen fra chefredaktricen: Family business!
Tekst: Cecilie Ingdal
Vi har flashet vores avocadomadder med eller uden pocheret æg, vores acai- eller chiagrød tilsat smuk topping og vores morgenkaffe i Jessica Hans-, Peter Shire- eller Würtz-kopper etc. Også vores motionsvaner med løbeskoene i fuld firspring, vores veltrimmede maver (ahem, hvis vi har sådan en) og mere eller mindre krævende yoga- og pilatesstillinger er blevet vist frem – for slet ikke at tale om vores ferieparadis med turkisblåt vand tilsat SoMes yndlingsingredienser: solskin og palmer. Alt sammen for at styrke vores individuelle sider, som jo så alligevel synes ret så kollektive. Men noget af det, som vi allerhelst flasher på SoMe, er det, som kun er vores: Familien. 230 mio. hashtags på ordet ’family’ og næsten tre mio. på ’familie’ kan jeg finde ved en hurtig søgning på Instagram.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
For der er i den grad gået mode i familien. Skilsmisseprocenten er stadig på retræte i forhold til ’rekordåret’ 2014, hvor næsten 20.000 danskere klikkede sig til en skilsmisse med Nem-id i hånden, og vi skilter som aldrig før med billeder af vores nærmeste. Profiler, hvor netop (den überlækre, naturligvis) familie er omdrejningspunktet, tiltrækker og inspirerer os – tjek bare instagramprofiler som Taza, MarieChantal22 og CharlotteLynggaard_dk. Sidstnævnte krydrer med glimt af kærlighed til (hele) familien ind imellem de overdådige smykker og sin cool stil – man blev vel kåret til Årets ELLE Style Awards Stilikon 2015.

Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Elizabeth Debicki stjæler rampelyset med helt særlig kjole til 'The Crown' premiere

Opfølgeren til hypet (og udsolgt) neglelak er landet - og timingen er perfekt

Gaveguide: 16 lækre julegaver til under 250 kroner

Se billedet: Rihanna byder julen velkommen med ny hårfarve
