Roskilde Festival 2017: Adax 'popper op' på festivalen

Roskilde Festival 2017: Disse butikker 'popper op' på festivalen
Foto: PR

Roskilde Festival står for døren, og hvis du er en af de 80.000 mennesker, der har købt billet til festivalen, er der traditionen tro masser af se frem til.

For  uden musikken, maden (som i år er 90% økologisk) og gode stunder med venner og veninder, så er der også en række andre spændende intiativer, som du kan se frem til som gæst på årets Roskilde Festival.

Når Roskilde Festival slår dørene op til festivalpladsen onsdag den 28. juni 2017 er der nemlig også noget at se frem til for fashionistaen. I år er der en række danske brands, som 'popper up' med små pop-up shops på festivalpladsen.

Et af de brands, som er at finde på Roskilde Festival i år, er det danske taskebrand Adax. Adax har oprindeligt rødder i Roskilde, men i år er første gang, at brandet slår dørene op for deres sortiment på Roskilde Festival. Adax har en pop-up shop i området 'Trade Zone West', hvor de vil sælge et udvalg af deres fine tasker og donerer samtidigt 10% af indtægterne fra salget på festivalen til SOS Børnebyerne. Som noget helt særligt introducerer Adax også en limited edition bumbag, der vil imødekomme det segment, der kommer på festivalen både design- og prismæssigt:

"Valget var ikke svært, da jeg skulle designe dette års festival style. En bumbag er go to item i manges festivalgarderobe, og jeg har fokuseret at finde den rigtige størrelse, kvalitet og farve - den skal både være praktisk og stilfuld”, fortæller 
designer for Adax Cecilie Hammer.
 
Bumbagen vil koste 300 kr. og er blevet lavet i 189 eksemplarer.
 
 
 
 
 
Husk at du kan følge ELLE på Roskilde Festival 2017 på vores Instagramprofil @elledanmark, hvor vi både vil opdatere med billeder og på Insta Stories fra festivalen.
 
... Stay tuned! 
 

 

Relaterede artikler