Mulberry lancerer Johnny Cocas første capsule collection
Johnny Cocas første capsule collection for Mulberry er nu lancereret og tilgængelig i butikkerne.
Siden Johnny Coca blev kreativ direktør for Mulberry i sommeren 2015, har han arbejdet på livet løs på at skabe en helt ny designsignatur og et renoveret DNA for det eksklusive, britiske modehus.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Læs også: Christian Louboutin vil matche alle hudtoner
Hans første capsule collection for Mulberry byder blandt andet på Clifton-tasken, som er en ny, kompakt, cross-body-model med tre lynlåslommer, masser af plads og justerbar kæderem.
Johnny Coca har desuden også udviklet og forfinet den klassiske Mulberry-sko. Det er modellerne; Marylebone Booties og Mary-Jane Pumps et rigtig godt eksempel på.
Psst... Du kan se et lille uddrag af kollektionen i galleriet, og hvis det ikke er nok, så kan du se hele kollektionen lige her!
Se videoen for Mulberrys nye Autumn 2016-kampagne lige her, hvor flere pieces fra Johnny Cocas første capsule collection også fremgår.
Brug pilene eller 'swipe' dig igennem billederne.