Mens vi venter på H&M x Kenzo: Se de tre mest populære designsamarbejder gennem tiden
Foto: All Over Press
Mode

Mens vi venter på H&M x Kenzo: Se de tre mest populære H&M designsamarbejder gennem tiden

af Pernille Hammershøj Madsen 31/10/2016
D. 3. november bliver H&Ms designsamarbejde med Kenzo tilgængelig, og det skal blive spændende at se, om den farverige og flamboyante kollektion kan give H&Ms foregående kollektioner baghjul på popularitets-skalaen. Vi ser nærmere på de tre hidtil mest populære H&M designsamarbejder...

Karl Lagerfeld åbnede i 2004 ballet med en eksklusiv kollektion for H&M, der gav alle Lagerfeld-fans en bid af den karismatiske designer. Derefter har H&M hvert år fulgt op på successen og inviteret stjernedesignere indenfor i det svenske imperium, og d. 3. november går det endnu en gang løs med H&M x Kenzo. For mon kollektionen kan slå H&Ms tre tidligere mest populære co-labs: Balmain, Alexander Wang og Isabel Marant?

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Det er Trendsales, der står for opgivelserne af H&Ms tre tidligere mest populære designsamarbejder, og tallene er målt på, hvor mange der søger på de respektive keywords på dagen for offentliggørelsen af samarbejdet samt i dagene efter.

For H&Ms hypede designsamarbejder er gerne så populære, at det kan være svært at få fingrene i lige præcis dét, man havde kastet sin kærlighed på. Men heldigvis findes der råd, og folk er flittige til at sælge tøj og accessories fra deres yndlingsdesignere videre (og sikre sig en favorabel fortjeneste).

Se også: Kenzo x H&M: Her er hele kollektionen med priser

Så når kalenderbladet viser d. 3. november, skal det blive spændende at se, om shoppelystne Kenzo-fans måske ligefrem finder på at lægge sig i kø foran H&Ms butikker, som det tidligere er sket i forbindelse med highstreet-kædens hypede designsamarbejder.

Ifølge Trendsales opgørelser er det mest populære H&M-designsamarbejde nogensinde H&M x Balmain fra 2015 med mere end 300.000 søgninger på Trendsales dagen for kollektionens udgivelse. H&Ms designsamarbejde med Alexander Wang fra 2014 følger skarpt efter, og kollektionen opnåede 200.000 søgninger på dagen for udgivelsen. På en tredjeplads kommer samarbejdet med franske Isabel Marant fra 2013, der resulterede i 80.000 søgninger på den store dag for kollektionens udgivelse.

Det er 12. år i træk, at H&M lancerer et designsamarbejde med et internationalt brand. Kig med i galleriet og bliv klogere på hvilke designere der tidligere har lagt navn til H&Ms co-labs:

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her