Kim Grenaa Vero Moda
Foto: PR
Mode

Kim Grenaa samarbejder med dansk high-street kæde i LA

af Louise T. Jakobsen 21/06/2016
Modeguruen Kim Grenaa har teamet op med highstreet-giganten Vero Moda, og sammen har de skabt Vero Modas SS16-kampagne der emmer af sol, venskaber og den evige sommer…

Det danske highstreet-brand, Vero Moda, har teamet op med Kim Grenaa, der er kreativ direktør hos Grenaa Creative, på deres seneste skydning i LA.

Du kender garanteret også Kim Grenaa, hvis du er fast ELLE-læser, da Kim hver måned i ELLE har sin egen klumme, hvor han skriver om månedens tendenser, hans tanker og giver sine bedste tips til alt fra mode og interiør til kunst og kultur.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Til spørgsmålet om, hvordan Kim har arbejdet med de nuværende tendenser i modebilledet i den nye Vero Moda-kampagne, lyder svaret:

”Vi var meget fokuseret på de mange looks og stilarter – I dag er tendenser ikke alt. Vi har arbejdet meget med sommerens mode, festivallooket og denim trends, som er meget hvidt i hvidt, som kommer til udtryk i billederne. Bl.a. billedet af et surf bræt som danner rammerne for den aktuelle surfer trend og det marokkansketæppe, som ligger ved poolen.”

Læs også: Nørgaard paa Strøget x Rudolph Care: Se det nye samarbejde her

I kampagnen står fire smukke modeller i fronten, der sammen får kampagnen til at emme af evig sommer, sol, tidsløshed, venskaber og gode minder. Og apropos venskaber, så er dét også noget, der er karakteristisk for de fire danske modeller i kampagnen, som også er veninder privat.

Hos Vero Moda har målet fra starten været at skabe noget særligt. Noget hvor følelsen kan udspringe på en måde, som folk kan forholde sig til - på en tilgængelig måde. De fire smukke piger er faktisk venner i det virkelige liv, og ikke kun venner af hensyn til deres karriere. Dette kommer til udtryk i alle billederne i en meget håndgribelig måde. Forbindelsen er dyb og inderlig, og i en tid, hvor alt handler om den enkelte, repræsenterer dette noget særligt, at "vi" er nogle gange vigtigere end "mig". Modellerne er den nye generation af dansk skønhed; De er dygtige piger med ambitioner og stil.”

I galleriet har vi samlet alle de fine billeder fra Vero Modas nye SS16-kampagne til dig, der blandt andre tæller 3 tidligere ELLE-modeller; Line Brems, Mathilde Brandi og Laura Julie.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her