5 designsamarbejder du skal kende dette efterår
Hvad er dit yndlingsbrand? For vi ved, du har et... Eller måske brands i flertal?
Vi er nemlig sådan indrettet som forbrugere, at vi bliver meget loyale over for dem, vi godt kan lide – herunder også brands.
Vi forelsker os, som vi forelsker os i mennesker, og så bliver vi hængende. Men faktisk er der en god chance for, at dine nye yndlingsprodukter kan blive resultatet af to separate mærker, der arbejder sammen. Altså indgår i, det vi har snuppet fra det engelske sprog, et collab.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Vi husker tydeligt, H&Ms forskellige collabs med Isabel Marant og Alexander Wang. JW Andersons for Uniqlo. Og selvfølgelig – da Pharrell Williams indgik samarbejde med Chanel.
Læs også: H&M's designschef: "H&M's nyeste samarbejde byder på fantastisk strik til fantastiske priser."
Faktisk er mange af disse collabs helt geniale. Når musikkens verden møder modeindustriens, som den gjorde, da Pharrell Williams valgte at ’gifte sig’ med Chanel, øgede det opmærksomheden i begge brancher, og alle parter brød ind på et nyt marked.