Skims Lana del rey
Foto: Mark Von Holden/AP/Ritzau Scanpix
Mode

Lana Del Rey er Skims nye kampagnemodel – og matchet kunne ikke være bedre

af Christoffer Mygind Juul 19/01/2024
Kim Kardashians populære brand har netop løftet sløret for sin nye Valentines-kampagne med 'Video Games'-stjernen

Det virker ikke til, at Kim Kardashian kan gøre noget forkert, når det gælder kampagner for sit undertøjs- og shapewear-mærke Skims.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

For nylig lancerede brandet for eksempel sin længe ventede undertøjskollektion til mænd, mens Kim Kardashian med det samme skabte samtale og debat med sin lancering af en push up-bh med indbyggede brystvorter – både på grund af bh'ens karakter og ikke mindst kampagnen, der for mange brugte klimakrisen lige lovlig for meget til at skabe buzz.

Nu har Skims atter fået internettet til at snakke. For i sin nyeste Valentines-kampagne har brandet hyret popstjernen Lana Del Rey, og det har fået flere fans af både sangeren og Skims til at tabe kæben af ren begejstring.

Foto: Skims

Kampagnen viser den grammy-nominerede Lana Del Rey i flere af Skims' populære styles som 'Fits Everybody Cami' bodysuit, 'Woven Shine Lace'-kjolen og ikke mindst 'Velvet Lace Teddy'.

Sidstnævnte kan næsten kun tolkes som en reference til Lana Del Reys ikoniske sang 'Blue Velvet' fra albummet 'Born To Die' fra 2012, hvor sangen starter med sætningen "She wore blue velvet" (hun bar blåt velour, red.).

Foto: Skims

Det er detaljer som netop det, der har fået fans til at lovprise kampagnen for det øjensynligt geniale match mellem Skims' 'Valentines'-kollektion og 'Summertime Sadness'-sangeren.

For ikke nok med, at billederne er landet bare to dage efter, at stjernen er blevet annonceret som hovednavn på den californiske festival Coachella, så er det ikke Lana Del Rey, der læner sig ind i Skims univers, men derimod Skims, der læner sig ind i sangerens drømmende univers om kærlighed og hjertesorger.

Foto: Skims

Der er altså skruet helt op for romantikken a la Lana Del Rey i kampagnen, der markerer Valentines Day den 14. februar.

Kollektionen kan du få fingrene i fra den 23. januar, hvor den lanceres på brandets Valentines-shop som i år byder på over 25 forskellige styles fra lingeri og undertøj til blødt nattøj.

Lyt til ELLEs podcast 'Klædt På', som er din månedlige podcast om tendenser, strømninger og insiderviden fra modens verden med Mads Emil Grove Møller som vært.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her