

Kim Kardashian udvider Skims-universet med efterspurgt kollektion
Det går ikke stille for sig i Kardashian-familien, og da slet ikke hos Kim Kardashian, der inden for kort tid både har bekræftet sit forhold til skuespiller og komiker Pete Davidson, har annonceret sit og familiens nye reality-program og er gået viralt med sin opsang om arbejdsmoral.
Men det er ikke det hele. For nu udvider den produktive stjerne sit univers af shapewear og undertøj, bedre kendt som Skims.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
I går annoncerede stjernen nemlig via sin Instagram, at Skims efter utallige efterspørgsler nu lancerer sin allerførste kollektion af shapewear-badetøj, kaldet Skims Swim.
Kollektionen består af i alt 19 forskellige items, der kan kombineres på kryds og tværs. Farverne er – selvfølgelig – i Kardashians' neutrale signaturtoner, mens nuancer som mørkeblå og lyseblå alligevel også har sneget sig ind.
Kollektionen lander online fredag den 18. marts, og der bliver efter alt at dømme rift om badetøjet.
Skims er nemlig, trods sin forholdsvis unge levetid, allerede vurderet til at have en markedsværdig på omkring 26 milliader kroner, hvilket vidner om stort potentiale for fremtiden af mærket.
Så mon ikke vi kan forvente endnu flere udvidelser af brandets sortiment inden for en nær fremtid?

Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler

Her er Rihannas bedste looks fra hendes anden graviditet

Kylie Jenner er den seneste kendis, der tager ’quiet luxury’-stilen til sig

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Katie Holmes har fundet en helt ny version af far-sandalen – og du vil elske den

Disney i stærk modvind for Ursulas makeup i 'Den Lille Havfrue'
