Mode

Junarose bruger bloggere som inspirationskilde

af Emilie Bech Zerlang 18/08/2014
Plus-size tøjmærket Junarose har for alvor anerkendt bloggernes viden og indsigt indenfor mode, og har derfor inddraget bloggere som inspirationskilde til deres kommende efterårskollektion.

De fleste, der interesserer sig for mode, er også bekendte med de mange modeblogs, der hver dag giver inspiration til alverdens styles, looks og nyheder indenfor mode, skønhed og livsstil. I takt med at antallet og interessen for modeblogs stiger, er flere og flere tøjmærker begyndt at bruge bloggerne aktivt i deres markedsføring og branding af mærket.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Se også: Se denne uges mandagsmuse - Sarah Jessica Parker

Plus-size tøjmærket Junarose har taget brugen af bloggere til et nyt niveau, da de tidligere på året lavede et stort internationalt blogger-event, hvor de fremviste deres AW15 kollektion. Junarose brugte bloggerne som inspirationskilder, hvor de fik feedback, nye ideer og inspiration af bloggerne, og bloggerne har derfor været med til at skabe det endelige resultat af Junarose's kommende efterårskollektion.

Læs også: Calvin Klein Jeans lanceres i Wood Wood

Junarose Heidi Faurholt Nielsen, der er indkøber hos Junarose, fortæller, hvorfor de har valgt at bruge bloggerne så meget i skabelsen af deres efterårskollektion: "Når man skal designe plus-size tøj på en måde, der både er fashionabelt og behageligt, kræver det en stor indsigt og mange detaljer, hvis man skal sikre, at alt tøjet har den helt rigtige størrelse. Muligheden for at få indsigt, feedback og inspiration fra en gruppe af kvinder, der ved så meget om mode, var meget inspirerende, og vi kunne virkelig tage meget med os videre".

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-04-03/jacquemus-evt-med-buksen-til.jpg

Jakke, Jacquemus, 4.400 kr.

Køb her
/2023-04-03/jacquemus.png

Jeans, Jacquemus, 3.170 kr.

Køb her
/2023-04-03/prada-option-i-sort-og-hvid.png

Hæle, Prada, 6.400 kr.

Køb her
/2023-04-03/trine-tuxen2.png

Øreringe, Trine Tuxen, 1.200 kr.

Køb her
/2023-04-03/antipast-hos-another-nue.png

Sokker, Antipast hos Another Nue, 330 kr.

Køb her
/2023-04-03/anthurium.png

Blomster, Blomster Bjarne, 128 kr.

Køb her
/2023-04-03/skall.png

Cardigan, Skall Studio, 2.900 kr.

Køb her
/2023-04-03/masterpiece-2-in-1-lash-wow-aben-002.png

Masterpiece 2 in 1 Lash Wow Mascara, Max Factor hos Matas, 150 kr.

Køb her
/2023-04-03/marni-2_0.jpg

Taske, Marni, 4.100 kr.

Køb her
/2023-04-03/macfy23_lockedkiss_lipcolour_doyenne_open_3000x3000.png

Locked Kiss Ink 24HR Lipcolour Doyenne, Mac hos Zalando, 270 kr.

Køb her
/2023-04-03/louise-roe-hos-bahne.png

Champagne glas, Louise Roe hos Bahne, 600 kr.

Køb her
/2023-04-03/aiayu.jpg

Skjorte, Aiayu, 1.300 kr.

Køb her
/2023-04-03/flatlist.png

Solbriller, Flatlist, 1.600 kr.

Køb her
/2023-04-03/honey_300122_06311.png

Cleanser, Honey, 280 kr.

Køb her
/2023-04-03/sea-home.png

Pude, Sea home, 1.280 kr.

Køb her