

Derfor bestemmer Rihanna, hvad vi shopper!
Hvis Rihanna siger, at du skal købe en bestemt ting, så gør du det højst sandsynligt.
Det viser en ny undersøgelse lavet af NPD, som har sammenlignet Hollywoodstjerner med brands for at finde de celebrities med størst marketingsværdi. Og her topper Rihanna listen!
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
På andenpladsen ligger Beyoncé efterfulgt af Ne-Yo, Usher og Wiz Khalifa.
Læs også: Video | Adele giver den gas i Carpoole Karaoke
En anden undersøgelse fra Repucom viser dog, at Taylor Swift omsætter flest penge, når det kommer til live shows. Millennials og yngre generationer i USA er større fans af popprinsessen end af blandt andre Justin Timberlake, Lady Gaga, Katy Perry og Beyoncé. Rihanna er ikke engang på top 10 listen.
Læs også: HealthySkinnyBitch: Sådan fester du med god samvittighed
Så for at opsummere: Hvis du er et firma, der gerne vil sponsorere en turné, så skal du vælge Taylor, men hvis du for eksempel gerne vil øge salget af dine hjemmestrikkede huer, så skal du bede Rihanna om at tage en på.
Selv tak.
Psst... få et gensyn med Rihanna og hendes cool stil i galleriet... hvis du tør!
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Elizabeth Debicki stjæler rampelyset med helt særlig kjole til 'The Crown' premiere

Opfølgeren til hypet (og udsolgt) neglelak er landet - og timingen er perfekt

Gaveguide: 16 lækre julegaver til under 250 kroner

Se billedet: Rihanna byder julen velkommen med ny hårfarve
