

adidas Originals remixer originalitet i ny kampagne
adidas har lanceret en ny kampagne, hvor de stiller spørgsmålstegn ved betydningen af 'orginalitet', som er en kerneværdi i brandet med direkte reference til brandets fulde navn: adidas Originals. Hvad betyder det med andre ord at være original i dag?
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Udover at sætte spørgsmålstegn ved originalitetsbegrebet arbejdes der også ud fra ideen om, at noget, der tidligere har været populært eller originalt, sagtens kan blive det igen. Derfor har kampagnefilmen fx fokus på lanceringen af en tidligere ikonisk adidas-sko fra 1990'erne, EQT modellen, som kommer i en redefineret version tilpasset den nuværende generation.
Se også: Se videoen fra adidas x ELLE Copenhagen Run
Kampagnefilmen har fået navnet ”Original is never finished” og inkluderer et cool remix af Frank Sinatras sang "My Way" samtidig med, at den inkluderer en multigeneration af velkendte og store navne inden for både sport, musik og film, herunder rapperen Snoop Dogg og hip-hop artisten Stormzy.
adidas beskriver kampagnen og filmen som en, der lægger op til debat: ”Alt arbejde vi lægger i adidas Originals, er arbejde, der er i proces - ægte kreativitet slutter aldrig. Vi udfordrer konstant os selv og kommer over barriererne, vi møder på vores vej; vi ønsker at inspirere andre til at gøre det samme” udtaler Alegra O’Hare, VP for Global Kommunikation for adidas Originals.
Se den nye kampagnefilm fra adidas her:

Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Makeupartisten guider: Bryntricket alle burde kende

Prinsesse Kate af Wales viser det pæneste pandehår, vi længe har set

Lave støvler og ulden cardigan: Ugens bedste budgetfund

Shoppegalleri: 12 cool støvler til din efterårsgarderobe
