H&M
Mode

H&M x Coachella: Her er de første kampagnebilleder

af Simone Høgh 16/02/2016
Efter sidste års succes har H&M til stor glæde valgt endnu engang at teame op med kunst- og musikfestivallen Coachella. I forbindelse med samarbejdet har H&M designet en legesyg street-style kollektion, der vil være tilgængelig for både piger og drenge. Læs meget mere om kollektionen #HMLovesCoachella lige her..

Efter sidste års succes har H&M til stor glæde endnu engang indgået et samarbejde med kunst- og musikfestivallen Coachella.

Kollektionen er skabt med en legesyg tankegang, og forsøger at skabe en autentisk road-trip følelse, der rammer Coachellas æstetik og ånd.

Der er sat fokus på personlig stil, og med en række ikoniske pieces er der fri leg til at mikse og matche blandt kollektionens mange skønne items.

For pigernes vedkomne vil man i kollektionen kunne finde de obligatoriske hatte, toppe med frynser og flet samt jumpsuits og støvler, hvor hos drengene er der fokus på printede t-shirts samt bermuda- og denim shorts.

Læs også: H&M Studio Spring/Summer 2016: Få et smugkig på kollektionen.

Designer hos H&M, Ross Lydon, udtaler:

“Sidste år var H&M det første brand der teamede op med Coachella om at skabe en tøjkollektion. Den første kollektion blev rigtig godt modtaget, og derfor besluttede vi at skabe en endnu større kollektion denne sæson. Vi elsker Coachella for dens demokratiske ånd og følelsen af fælleskab, som den skaber. Coachella handler om at bruge mode til at udtrykke energi, og det er også det, vi ønsker,”

Den co-branded kollektion vil være tilgængelig for både piger og drenge, og lanceres globalt d.31. marts i udvalgte butikker og på www.hm.com.

Udover udvalgte butikker vil kollektionen også være tilgængelig på selve festivalen, hvor H&M i år har en pop-up shop. Her kan festivalgængere altså købe kollektionen mens de tager sig en pause fra sol og fest.

Vi glæder os til at se mere!

Se mere fra kollektionen, H&M Loves Coachella, i galleriet nedenfor...

Psst..klik eller 'swipe' dig gennem galleriet.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her