Ole Henriksen relanceres og præsenterer 4 nye hudplejelinjer

Annonce
Ole Henriksen relanceres og præsenterer 4 nye hudplejeserier
Foto: ELLE Danmark

Let your skin glow! 

Ole Henriksen er et af de mest respekterede og populære danske hudplejemærker med mere end 30 års erfaring, og du har garanteret også allerede haft et eller flere af hans produkter stående på din badeværelseshylde.

Og med kendskabet til både produkter og manden bag, Ole Henriksen selv, hvis tilgang til smuk hud begynder med en positiv indstilling og lyst til livet, stræber de fleste vel efter det, brandet selv betegner som The Ole Glow - nemlig 100% ren udstråling inde fra og ud. 

Ole Henriksen startede sin hudplejesucces tilbage i 1984, hvor han introducerede markedet for de første Ole Henriksen hudplejeprodukter. Efter mere end 30 år som et af de førende danske hudplejemærker, er brandet netop blevet relanceret på både produkt- og designsiden.

Den største forandring ved Ole Henriksen som brand, og de hudplejeprodukter, vi kender i dag, er, at hvert produkterne ikke længere fordeler sig på ti serier, men på fire produktkategorier, der er baseret på fire forskelllige plejebehov: 

The Truth Collection: En hudplejelinje med fokus på anti-age fugt og pleje til hele dagen

The Transform Collection: En hudplejelinje med fokus på at forbedre hudtone og tekstur

The Balance Collection: En helt ny hudplejelinje fra Ole Henriksen, som bekæmper fedtet hud og forfiner porerne

The Nurture Collection: En hudplejelinje med fokus på intens fugt og næring til tør og følsom hud

Selvom Ole Henriksen introducerer fire nye produktlinjer, så er filosofien bag produkterne stadig den samme.

Derfor er der i alle produkterne stadig fokus på Ole Henriksens tre grundtrin i form af eksfoliering, behandling og lindring. 3 grundtrin, som blev udviklet i Ole Henriksens Beverly Hills Spa tilbage i 1984, og som er så grundlæggende for Ole Henriksen produkter, at de naturligvis er blevet overført til de fire nye produktlinjer i 2017. 

På samme måde er alle de nye produktlinjer også skabt med aromatiske dufte og lækre konsistenser, der altid har været et af de kendetegn, som Ole Henriksen og hans produkter har været kendt og efterspurgt på.  

De fire nye produktlinjer indeholder derfor også de samme prisvindende formler, som Truth Serum®, Sheer Transformation®, Perfecting Moisturizer og Power PeelTM. Det er kun 'The Balance Collection', som er helt ny i Ole Henriksens sortiment og som er designet og udviklet særligt til personer med tendens til uren og fedtet hud. 

Som en del af de fire nye produktlinjer lanceres produkterne i et nyt og moderne design, hvor hver produktlinje har sin egen farve for at gøre det let at navigere i de forskellige produktlinjer.  

I front for den store relancering af Ole Henriksen og tilføjelsen af den nye serie 'The Balance Collection' vil hver produktlinje være repræsenteret af en pige/kvinde, som Ole Henriksen selv har udvalgt og castet gennem en stor digital kampagne, der kørte på Instagram i 2016. Under #NextOleWonder opfordrede Ole Henriksen kvinder i Skandinavien til at poste et billede af deres glade ansigter og deltage i konkurrencen om at blive det næste ansigt for Ole Henriksen. Og det er disse fire kvinder, der er i front for de fire nye Ole Henriksen produktlinjer.  

For med udgangspunkt i Ole Henriksens bestræbelser på, at alle kvinder kan opnå den særligeThe Ole Glow, var det essentielt for Ole Henriksen, at de piger/kvinder, som skulle være ansigtet for de nye produktlinjer netop var den 'almindelige' skandinaviske kvinde.

De fire nye produktlinjer forhandles i udvalgte Matas-butikker, stormagasiner som Illum og Magasin, parfumerier og udvalgte webshops. 

Ole Henriksen relanceres og præsenterer 4 nye hudplejeserier

 

Relaterede artikler