Foto: @friends
Friends

Nu lanceres nyt Friends-merchandise, du slet ikke vidste, du havde brug for

af Karen Emilie Thalsgaard 16/09/2020
Er du til alt, der rimer på 90’erne og den legendariske serie, Friends, så er der gode nyheder! Nu kan du nemlig få Friends-looket via helt nyt merchandise, du garanteret aldrig havde troet, at du ville få brug for.

Vi kan næsten ikke finde en mere ikonisk 90’er-figur end Rachel Green. Hun var ikke bare et sandt stilikon, der altid havde garderoben fyldt med tidens mest ’au courant’-tendenser, hun vidste også, hvordan håret skulle sættes og makeuppen sidde. Og vi har tit drømt om at gøre hende kunsten efter, right?

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Den amerikanske beauty-koncern, Revolution Beauty, gør nu den drøm til virkelighed med deres nye makeup-kollektion, der i samarbejde med Friends skal sørge for at give os looket til perfektion med lækre øjenskygger og læbestifter. Så nu kan vi altså ikke bare nøjes med at kopiere stilen, vi kan også sminke os nøjagtigt som Rachel og de to andre kvindelige hovedpersoner fra 90'ernes bedste serie.

Læs også: Hvad ville Ross, Rachel og de andre Friends-karakterer arbejde med i dag?

Hvert produkt er designet således, at det repræsenterer enten Phoebe Buffay, Rachel Green eller Monica Gellers personlighed, og det afspejler sig ligeledes i titlerne på produkterne, der selvfølgelig er navngivet med fx ’Smelly cat’, ’Geller cup’, ’On a break’ and you name it.. Det kan vel umuligt blive mere gennemført?

Revolution Beautys grundlægger Adam Minto har udtalt følgende til Allure:"We looked at each character in detail — what they wear, their mannerisms, the makeup they use, the personalities — and started to build from there. The products take on the life of each character in a really immersive way."

Han tilføjede: ”We are the only beauty brand that has been allowed to adapt the Friends font and logo into our own Revolution logo, but this was not about sticking a Friends logo on an existing Revolution product; this was about original shades, products, show-stopping merch, and playing on the details from the series."

Sortimentet og samarbejdet skal altså markere nogle af de vigtigste og mest bemærkelsesværdige skønhedstrends fra 90’erne, og emballagen vil ligeledes bære præg af tiden med retrostyles og dræmpede brune farver.

Læs også: 30 sjove Friends-facts, som kun de største fans kender til

Beauty-serien blev lanceret i USA den 14. september 2020 og er tilgængelig over hele verden fra d. 16. september 2020 HER.

Og hvorfor ikke fejre geni-stregen med nogle af Friends' sjoveste citater? Vi har samlet 25 af de bedste, som du kan finde ved at swipe igennem galleriet.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her