Gør en forskel for brystkræftramte i samarbejde med Estée Lauder Companies

Gør en forskel for brystkræftramte i samarbejde med Estée Lauder Companies
Foto: PR

Estée Lauder, Origins og Clinique, som tilsammen danner Estée Lauder Companies, er i anledningen af World Cancer Day den 4. februar gået sammen med Matas i en stor kampagne, som har til formål at sætte fokus på det arbejde, som Kræftens Bekæmpelse gør for brystkræftramte kvinder.

Læs også: Arne Jacobsens værelse 606 bliver lyserødt og støtter brysterne 

Tre favoritprodukter fra henholdsvis Estée Lauder, Origins og Clinique er udvalgt, og for hvert solgte produkt doneres en stor del af beløbet til Kræftens Bekæmpelse. De udvalgte produkter og beløbene, som doneres ved salg af disse, kan du se nederst i artiklen. 

Om kampagnen siger Gitte Trier, ansvarlig for Estée Lauder Companies Breast Cancer Awareness kampagne her i Danmark:

Vi vil gerne støtte det fantastiske arbejde som Kræftens Bekæmpelse gør i form af rådgivning og tilbud til kvinder med brystkræft, men i særdeleshed også bakke op om det frivillige arbejde, som ydes gennem Brystkræftgruppen” 

Kampagnen har opstart på World Cancer Day den 4. februar i 150 Matas-butikker i hele Danmark. 

 

Gør en forskel for brystkræftramte med Estée Lauder Companies

Relaterede artikler