Goodiebox står bag nyt innovativt hudplejemærke: Comme Deux
Annonce

Danmark har fået et nyt innovativt skønhedsmærke: Comme Deux

af Annonce 13/07/2018
Comme Deux er navnet på et nyt dansk skønhedsmærke, der udover at have lækre produkter, er så cool at se på, at vi har lyst til at skifte alle vores skønhedsprodukter på badeværelseshylden ud med Comme Deux.

Danmark har fået et nyt skønhedsmærke, og du har garanteret allerede spottet på det Instagram og på badeværelseshylderne hos nogle af de største influencere i Danmark?

Det er folkene bag GOODIEBOX, der har taget skridtet videre og brugt den viden og indsigt om skønhed, som de har fået fra deres mere end 60.000 medlemmer til at udvikle helt nye skønhedsprodukter under navnet Comme Deux. Produkter, der er baseret på forbrugernes direkte ønsker og behov, og udviklet sammen med forbrugerne:

“I skønhedsbranchen er der meget fokus på, at man skal tale med forbrugerne - Comme Deux er forbrugerne. Vi har i de seneste 6 år med GOODIEBOX sendt mere end 3,5 millioner beautyprodukter ud til danske kvinder, hvor de har prøvet alt fra dyre produkter, ‘value-for-money’ produkter til nicheprodukter. Efterfølgende har vi indsamlet feedback på alle disse produkter fra vores community om, hvad de synes, der fungerer, om hvilke konsistenser der er bedst, om effekten er god, og hvad de mangler på deres badeværelseshylder”, fortæller Rasmus Schmiegelow, der er CEO og Co-Founder af GOODIEBOX og Comme Deux.

På nuværende tidspunkt har Comme Deux masker og serums i deres portefølje, men fordi skønhedsmærket er i kontant udvikling sammen med forbrugerne, er der allerede flere produkter på vej - faktisk er det ambitionen, at Comme Deux skal lancere nye beautyprodukter hver måned. Næste lancering bliver makeup og tilføjelser til serien af hudplejeprodukter.

Et af de Comme Deux produkter, vi er særligt begejstrede for, er deres 'Serum Booster', som findes i 3 varianter. Den kan både bruges alene, som et lag under din dagcreme eller i et miks af serum og creme. De 3 serumer har en behagelig, neutral duft, og så trænger den hurtigt ind i huden samtidig med, at den har en glattende effekt.

Og udover at produkterne er virkelig lækre at påføre huden - vi har allerede testet - så er vi også særligt begejstrede for den cool 'disco-effekt', som mærkets 'Discoskin' ansigtsmaske og makeuptaske har.

Hvor pænt er det ikke lige?

“Vi arbejder meget med helhedsindtrykket af vores produkter. Hvad sker der, når du modtager et Comme Deux-produkt, og hvilken oplevelse får du, når du åbner for emballagen. Vi går aldrig på kompromis med nogle af vores produkter, hverken med det visuelle eller med ingredienserne. Derfor har vi givet vores nye AHA ansigtmaske en fed “discoeffekt”, og vi anvender den naturlige AHA (Alfahydroxysyre) syre fra bitre mandler til at exfoliere og fremme dannelse af nye hudceller. Det rigtig smarte ved vores #discoskin AHA maske er kombinationen med glycerin, der øger blodcirkulationen og varmer huden op, så vores AHA nemmere kan trænge ind og arbejde med hudcellerne”, fortæller Julie Randazzo, Art Director og Susan Lundby, Head of Product Development.

Den cool disko-effekt går igen i Comme Deux' univers, og vi er vilde med den lille 'Holo Bag' makeuptaske, som man kan købe med til sine Comme Deux produkter eller bruge som makeuptaske.

Comme Deux kan kun købes på deres webshop, fordi mærket vil være lige præcis dér, hvor deres brugere er - online. Derfor er Comme Deux også allerede meget synlige på Instagram hos nogle af de store influencere i Danmark, og for at imødekomme brugernes adfærd på Instagram, har Comme Deux en fane på deres website, der hedder "Insta Shop", hvor man hurtigt kan finde de billeder, der florerer på Instagram og finde direkte link til produkterne. Smart!

Comme Deux har også valgt at skære de store marketingkampagner og en stor del af den traditionelle markedsføring fra, for kunne imødekomme deres forbrugere og deres krav til både kvalitet og pris:

“Det helt afgørende er, at vi kan imødekomme og overgå vores kunders ønsker til kvalitet, virkning og pris - og det kan vi, når vi udvikler vores beauty i tæt samarbejde med vores community, og udelukkende sælger vores produkter på vores egen webshop”, fortæller Rasmus Schmiegelow.

Priserne ligger fra 99-249 kroner for produkterne enkeltvis, hvilket jo i den grad må siges at være prisvenligt.

Vi har samlet alle de cool Comme Deux produkter, du kan købe på webshoppen i galleriet nedenfor...