

The Weeknd dropper samarbejde med H&M
Tilbage i september 2017 løftede sangstjernen Abel Tesfaye aka. The Weeknd sløret for et kommende samarbejde med et af verdens største highstreet brands H&M. Men det samarbejde satte The Weeknd promte en stopper for forleden, efter at H&M på deres britiske hjemmeside d. 7. januar valgte at lægge et billede ud af en sort dreng iklædt en grøn hættetrøje med teksten ”Collest monkey in the jungle” (Den sejeste abe i junglen), som de britiske kunder kunne shoppe online. På sin Twitter-profil tweetede The Weeknd et billede af drengen med hættetrøjen og tilføjede teksten: ”Vågnede i morges chokeret og pinlig berørt over dette foto. Jeg føler mig dybt krænket og vil ikke samarbejde med H&M længere”.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
woke up this morning shocked and embarrassed by this photo. i’m deeply offended and will not be working with @hm anymore... pic.twitter.com/P3023iYzAb
— The Weeknd (@theweeknd) 8. januar 2018
Læs også:Versace hylder grundlæggeren med ny supermodel-kampagnePut some respect on it!! When you look at us make sure you see royalty and super natural God sent glory!! Anything else is disrespectful. pic.twitter.com/QVaxgngwh1
— Diddy (@Diddy) 8. januar 2018
Et opslag delt af LeBron James (@kingjames) den
8. Jan, 2018 kl. 3.58 PST
Et opslag delt af H&M (@hm) den
9. Jan, 2018 kl. 2.50 PST
Læs også: Se Pernille Teisbæks kollektion for By Malene Birger
Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Elizabeth Debicki stjæler rampelyset med helt særlig kjole til 'The Crown' premiere

Opfølgeren til hypet (og udsolgt) neglelak er landet - og timingen er perfekt

Gaveguide: 16 lækre julegaver til under 250 kroner

Se billedet: Rihanna byder julen velkommen med ny hårfarve
