

Web-TV: Lene Nystrøm er kampagnemodel for Glitters nye smykkekollektion
Der blev sippet champagne og hygget, da Glitter præsenterede deres nye smykkekollektion Glitter by So B, designet af den norske smykkedesigner, Börre Olsen, på Balthazar champagnebar i indre København.
ELLE var til stede, og her vi mødte vi blandt andet Lene Nystrøm, som er kampagnemodel for den nye kollektion. Hun har været fan af Börre Olsen i mange år, og derfor kunne hun heller ikke andet end at sige ja, da Börre og Glitter bad hende om at være So B-kollektions kampagnemodel.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Foruden Lene og Börre, snakkede ELLE med nogle af eventets gæster - blandt andet modebloggere, som er vilde med, at Glitter har fokus på statement-smykker, som stadig er budgetvenlige, men ligner en million.
I klippet nedenfor kan du høre Lene Nystrøm fortælle om sit samarbejde med Glitter, hvad Börre siger om tidens smykketrends og hvad danske modebloggere synes om Glitters nye kollektion:
You need a browser that can handle Iframes to be able to view this page.Sponsoreret indhold
ELLE anbefaler


Kylie Jenner er den seneste kendis, der tager ’quiet luxury’-stilen til sig

Clara Svane: Denne prisvenlige olie bruger jeg til ansigt, krop og hår

Katie Holmes har fundet en helt ny version af far-sandalen – og du vil elske den

Disney i stærk modvind for Ursulas makeup i 'Den Lille Havfrue'
