Mode

Triumph fylder 125 år

af Maria Arcel 11/07/2011
Fra lille korset firma til internationalt succes brand

I 2011 er det 125 år siden Triumph startede som et lille, familieejet korsetfirma i en lade i Tyskland.

Med seks symaskiner og medarbejdere, som arbejdede på at skabe smukt lingeri med den perfekte pasform til modebevidste kvinder.

I 1920'erne går salget af korsetter kraftigt ned og Triumph følger naturligvis med udviklingen og begynder at designe Bh'er.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Senere i 1960'erne introducerer Triumph bestseller bh'en Doreen som stadig sælger over 1 mio. eksemplarer om året.

I 2000'erne udmærker Triumph sig igen som innovativ markedsleder, da de lancerer den populære Shape Sensation linje, med shape wear som både opstrammer og former uden at gå på kompromis med komfort og design, som jo har været Triumphs kerneværdier siden 1886.

Triumph sælges i dag i 120 lande og gennemgår lige nu en markant udvikling i design og strategi, som viser helt nye takter fra det historiske og succesfulde brand.

Så Tillykke med fødselsdagen til Triumph!

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her