Husker du dette brand fra 00'erne? Nu gør Bella Hadid det cool igen
Y2K-trenden er en af sæsonens mest uundgåelige tendenser, hvad enten man kigger på catwalken hos de store modehuse, i gadebilledet eller på kendisserne.
I sidste uge lancerede Camille Charrière en festkollektion i samarbejde med Mango med den ene Y2K-reference efter den anden, mens kendisser som Gigi Hadid og Bella Hadid næsten dagligt bliver spottet i styles, som havde deres storhedstids i 00'erne. For ikke at glemme Paris Hilton, som for nyligt genskabte sit mest ikoniske outfit fra 00'erne.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Derfor er Bella Hadid også kampagneansigt for 00'er-brandet Miss Sixty, som særligt var kendte for deres lavtaljede jeans og nederdele i denim i starten af 00'erne.
Men det er ikke kun på kampagnebilleder og i profesionel sammenhæng, at Bella Hadid ses i Miss Sixty - også i privat regi er det et brand, topmodellen har taget til sig.
I slutningen af oktober var hun i Madison Square Garden i New York for at se basketball-holdet 'New York Knicks' spille, og her ankom hun i en vintage denim-nederdel og top fra Miss Sixty, som giver os alle de 00'er-associationer, vi kunne drømme om.
Særligt denim-nederdelen var også populær i gadebilledet under de internationale modeuger i sommer, og særligt den lange version.
I galleriet nedenfor kan du lade dig inspirere af maxi-denim trenden under de internationale modeuger.