Mode

Time to care

af Maria Arcel 4/04/2011
Designer-ur til fordel for Japan ...

Urmærket Noon Copenhagen har i samarbejde med Dansk Røde Kors valgt at iværksætte en velgørenhedskampagne for Japans ofre.

Kampagnen kaldes 'Time to care' og lancerer to limited edition ure, der vil blive solgt til fordel for det hårdt ramte land og dets ofre. Noon Copenhagens kampagne er en 100% non profit-kampagne, der udelukkende samler penge ind til det nødstedte land.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

De to unisex-ure produceres hver i 500 eksemplarer, og det forventes, at salget af de tilsammen 1000 ure i alt vil resultere i en donation til Dansk Røde Kors på 300-400.000 kr.

Noon Copenhagens direktør Michael Slipsager forklarer, at Japan netop nu har brug for håb og hjælp og støtte fra de internationale samfund, og netop håb symboliseres i de håbefulde ansigter, der er trykt på urremmen. Urene kan købes frem til d. 1. juni og koster 399 kr. stykket.

De kan blandt andet købes på nooncopenhagen.com samt hos udvalgte forhandlere.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her