Foto: Billy Bennight/SIPA/Ritzau Scanpix
Mode

Se billederne: White Lotus-stjerner genforenes i ny Skims-kampagne

af Christoffer Mygind Juul 24/01/2023
Kim Kardashians shapewear-brand har hyret nogle af hitseriens favoritter til kampagnen for sin nye Skims-kollektion - og det passer perfekt til deres karakterer.

Shapewear-brandet Skims, der er grundlagt af realitystjerne og multi-iværksætter Kim Kardashian, formår gang på gang at skabe opsigtsvækkende kampagner for sine populære produkter.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

En kampagne for mærkets badetøj havde for eksempel grundlægger Kim Kardashian i front, hvor hun var som forvandlet til en pool-diva fra 1970’erne og næsten var uigenkendelig. 

Nu er brandet klar med en ny kampagne for deres nye Valentine's Day-kampagne. Og endnu en gang er det ikke hvem som helst, der er hyret til at vise nyhederne frem.

Det er nemlig de italienske skuespillerinder Beatrice Grannò and Simona Tabasco, der brød igennem som Mia og Lucia i HBO-hittet ‘White Lotus’ sæson 2, hvor spiller to lokale prostituerede på Sicilien, der holder til i luksushotellets lobby.

Foto: PR

Med deres karakterer og gode kemi blev de hurtigt nogle af de mest populære karakterer i det virale seriehit, der blandt andet sikrede skuespiller Jennifer Coolidge en Golden Globe for sin nu ikoniske rolle som den kaotiske milliardær Tanya.

Flere fans på internettet udnævnte karaktererne Mia og Lucia til at være de egentlige vindere af serien, da de slap fra luksushotellet med en massiv gevinst på grund af deres snilde.

Foto: PR

Og nu er de så stjerner i Skims' nye kampagne, hvor venneparret kanaliserer vaskeægte Mia og Lucia-vibes. Det er tydeligt i den video, som kim Kardashian selv har delt på sin Instagram, hvor venneparret hvisker og griner sammen foran kameraet.

Swipe i galleriet herunder for at se videoen.

Den gode kemi mellem Grannò og Tabasco er slet ikke underlig.

De to har nemlig været bedste venner i virkeligheden i over ti år, og gik endda til audition på ‘White Lotus’ sammen som et hold. Et faktum, der kun gør både serien og kampagnen endnu bedre.

Det får os kun til at håbe endnu mere på, at de to vender tilbage til tredje og sidste sæson af ‘White Lotus’ på den ene eller anden måde. For det ser ud til, at det her kun er begyndelsen for de to venners internationale gennembrud.

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2022-11-30/aesop_0.png

Håndcreme, A­­­­esop hos Matas, 190 kr.

DKK 190,-
Køb her
/2022-11-30/arket.png

Sweater, Arket, 950 kr.

DKK 950,-
Køb her
/2022-11-30/bogogide.png

Bog, Bog og ide, 140 kr. 

DKK 140,-
Køb her
/2022-11-30/coperni.png

Taske, Coperni, 2.940 kr.

DKK 2.940,-
Køb her
/2022-11-30/cos.png

Sweater, Cos, 590 kr.

DKK 590,-
Køb her
/2022-11-30/cph-living.jpg

Badekåbe, CPH living, 600 kr.

DKK 600,-
Køb her
/2022-11-30/kiehls-.jpg

Ansigtsolie, Khiels, 350 kr.

DKK 350,-
Køb her
/2022-11-30/georg-jensen.png

Julehjerte, Gerog Jensen hos Magasin, 230 kr.

Køb her
/2022-11-30/maanesten.png

Øreringe, Maanesten, 600 kr.

Køb her
/2022-11-30/jaquemus-hos-miinto.jpg

Kjole, Jaquemus hos Miinto, 4.550 kr.

Køb her
/2022-11-30/mango.png

Sko, Mango, 600 kr.

Køb her
/2022-11-30/julekalender-hos-bahne.png

Julekalender, Lakrids by Bülow hos Bahne, 350 kr. 

Køb her
/2022-11-30/rotate.jpg

Top, Rotate Birger Christensen, 3.700 kr.

Køb her
/2022-11-30/glossier.png

Blush, Glossier, 140 kr.

Køb her
/2022-11-30/hamkjobenhavn.jpg

Jeans, Han Kjøbenhavn, 2.000 kr.

Køb her
/2022-11-30/holzweiler.png

Vest, Holzweiler, 2.300 kr.

Køb her
/2022-11-30/ganni.jpg

Nederdel, Ganni, 1.600 kr.

Køb her
/2022-11-30/zara_0.jpg

Jakke, Zara, 800 kr.

Køb her