Foto: Billy Bennight/SIPA/Ritzau Scanpix
Mode

Se billederne: White Lotus-stjerner genforenes i ny Skims-kampagne

af Christoffer Mygind Juul 24/01/2023
Kim Kardashians shapewear-brand har hyret nogle af hitseriens favoritter til kampagnen for sin nye Skims-kollektion - og det passer perfekt til deres karakterer.

Shapewear-brandet Skims, der er grundlagt af realitystjerne og multi-iværksætter Kim Kardashian, formår gang på gang at skabe opsigtsvækkende kampagner for sine populære produkter.

En kampagne for mærkets badetøj havde for eksempel grundlægger Kim Kardashian i front, hvor hun var som forvandlet til en pool-diva fra 1970’erne og næsten var uigenkendelig.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Nu er brandet klar med en ny kampagne for deres nye Valentine's Day-kampagne. Og endnu en gang er det ikke hvem som helst, der er hyret til at vise nyhederne frem.

Det er nemlig de italienske skuespillerinder Beatrice Grannò and Simona Tabasco, der brød igennem som Mia og Lucia i HBO-hittet ‘White Lotus’ sæson 2, hvor spiller to lokale prostituerede på Sicilien, der holder til i luksushotellets lobby.

Foto: PR

Med deres karakterer og gode kemi blev de hurtigt nogle af de mest populære karakterer i det virale seriehit, der blandt andet sikrede skuespiller Jennifer Coolidge en Golden Globe for sin nu ikoniske rolle som den kaotiske milliardær Tanya.

Flere fans på internettet udnævnte karaktererne Mia og Lucia til at være de egentlige vindere af serien, da de slap fra luksushotellet med en massiv gevinst på grund af deres snilde.

Foto: PR

Og nu er de så stjerner i Skims' nye kampagne, hvor venneparret kanaliserer vaskeægte Mia og Lucia-vibes. Det er tydeligt i den video, som kim Kardashian selv har delt på sin Instagram, hvor venneparret hvisker og griner sammen foran kameraet.

Swipe i galleriet herunder for at se videoen.

Den gode kemi mellem Grannò og Tabasco er slet ikke underlig.

De to har nemlig været bedste venner i virkeligheden i over ti år, og gik endda til audition på ‘White Lotus’ sammen som et hold. Et faktum, der kun gør både serien og kampagnen endnu bedre.

Det får os kun til at håbe endnu mere på, at de to vender tilbage til tredje og sidste sæson af ‘White Lotus’ på den ene eller anden måde. For det ser ud til, at det her kun er begyndelsen for de to venners internationale gennembrud.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her