valentino-og-mytheresa-lancerer-eksklusivt-taskesamarbejde-og-det-praesenteres-sammen-med-futuristisk-kortfilm-elle-dk.jpg
Foto: Mytheresa
Samarbejde

Valentino og Mytheresa lancerer eksklusivt taskesamarbejde

af Nikita Hoffmann Andersen 28/05/2019
Luksuswebshoppen Mytheresa er teamet op med Valentino, der har designet en taske eksklusivt til deres digitale hylder. Tasken, der har fået navnet Valentino Garavani VRING, præsenteres sammen med en digital kampagne med fokus på en futuristisk kortfilm. Se det hele her.

Luksuswebshoppen, Mytheresa, lancerer nu en digital kampagne i samarbejde med Valentino for at promovere deres nyeste samarbejde, der er resulteret i en specialdesignet taske eksklusivt til Mytheresa.

Tasken, der har fået navnet, Valentino Garavani VRING, lanceres eksklusivt på Mytheresa.com onsdag den 29. maj 2019.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Tasken er designet af Valentinos kreative direktør, Pierpaolo Piccioli, der alene overtog styret i det 60 år gamle modehus, da hans livslange kreative partner, Maria Grazia Chiuri, forlod huset til fordel for Dior i 2016.

Resultatet af Pierpaolo Picciolis design for Mytheresa er den perfekte sommertaske i lyse nuancer som nude, knækket hvid og grå.

Det nye markante V-logo pryder i midten sammen med det lange røde bånd, der står i skarp kontrast til de rolige farver.

Foto: Mytheresa

For at fejre det specielle samarbejde har Valentino og Mytheresa arbejdet sammen med den britiske kunstner, Thomas Webb, om en kortfilm.

Thomas Webb er i forvejen kendt for sit arbejde, hvor han sammenfatter reel video med digital data i ønsket om at sammenflette fysiske og digitale sfærer – og det er i den grad også det, vi får i Valentino x Mytheresa-videoen.

Læs også: Her er 14 bæredygtige brands, du skal kende.

Videoen byder på en futurisk verden, hvor vi følger modellen, Daberechi Ukoha-Kalu, mens hun navigerer rundt i sine daglige rutiner, der inkluderer en digital touch-skærm, som hun let og elegant kan bestille den nye Valentino Garavani VRING-taske på. Kort tid efter ankommer hendes nye indkøb til døren, og hendes digitale hverdag kan fortsætte med den nye it-taske på armen.

"Det er en historie om kærlighed - kærlighed til teknologi, der gør at fashionistaer over hele verden vil føle sig tættere på de items, de hungrer efter", fortæller Mytheresa, Valentino og Thomas Webb.

Du kan (nærmest) gøre modellen fra videoen kunsten efter fra onsdag den 29. maj 2019, hvor Valentino Garavani VRING-tasken vil være tilgængelig på Mytheresa.com til cirka 17.200 kroner.

Er du nysgerrig på, hvordan fremtidens shopping ser ud, ifølge Thomas Webb, så kan du trykke play på den fulde Valentino x Mytheresa-video herunder:

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her