solbrillemaerket-viu-sparker-kreativ-kampagne-i-gang-i-koebenhavn-elle-dk.jpg
Foto: Polina Vinogradova
Solbriller

Solbrillemærket Viu sparker kreativ kampagne i gang med it-girls i København

af Nikita Hoffmann Andersen 24/06/2019
Solbrillemærket Viu lancerer nyt tiltag med navnet ”Viu through the lense of”, hvor en række kreative mennesker tager os med rundt omkring i deres favoritby iført Viu-solbriller. Kampagnens første kreative duo består af Polina Vinogradova og Lotta Liina Love, der har valgt København.

Det schweiziske solbrillemærke, Viu, har netop lanceret et nyt tiltag, som har fået navnet: ”Viu through the lense of”.

Her udvælges kreative mennesker rundt omkring i verden til at skyde billeder med deres favorit Viu-solbriller i forskellige lande og byer.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Den første kreative duo i kampagnen består af den danske fotograf Polina Vinogradova og den finske influencer Lotta Liina Love – der begge er baseret i København.

Derfor har de ikke overraskende valgt vores helt egen hovedstad til deres shoot som den første by og destination ud af alle Vius markeder.

Læs også: & Other Stories lancerer legesyg viftekollektion i samarbejde med Fern Fans.

Polina Vinogradova har skudt kampagnen, mens Lotta Liina Love har slænget sig foran kameraet på nogle af de mest populære destinationer i København – selvfølgelig iført Vuis solbriller.

Vi er med ”through the lense”, mens duoen besøger de mest åbenlyse turistfælder i København som fx den lille havfrue og kanalrundfart – men de tager os også med på mindre klassiske spots som en københavnsk pastarestaurant samt et smut hos tatovøren.

Foto: Polina Vinogradova

Alt imens fremvises sæsonens nyeste solbriller fra Viu Collection, som du kan få fingrene i ved enten at besøge Vius flagskibsbutik (Pilestræde 35, 1112 København) eller ved at klikke dig ind online lige HER.

Du kan se meget mere til første take på ”Viu through the lense of” i galleriet herunder, hvor vi har samlet alle Polina Vinogradovas billeder af Lotta Liina Love.

Swipe løs:

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her