Ole Lynggaard Copenhagen
Mode

Skandinavisk og smuk - ny kampagne fra Ole Lynggaard Copenhagen

af Emilie Bech Zerlang 16/02/2015
Ole Lynggaard Copenhagen præsenterer en ny kampagne, der har fokus på brandets håndværk og tradition for at få kvinder over hele verden til at føle sig unikke, smukke og elegante. Kom tættere på Charlotte Lynggaards smykkeunivers og se de eksklusive billeder...

Med Ole Lynggaard Copenhagens nye kampagne er der lagt op til smuk og elegant fornøjelse, hvor der er kæles for det visuelle univers. Kampagnen har fokus på brandets stærke tradition indenfor håndværk, design og evne til at få kvinder over hele verden til at føle sig elegante, smukke og unikke.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Se også: Ugens mandagsmuse: Léa Seydoux

Den nye kampagne er startskuddet til brandets nye visuelle vej og hylder Charlotte Lynggaards visioner, stil og kunstneriske udtryk. Selvom kampagnen viser en ny vej for Ole Lynggaard Copenhagen, er den stadig trofast overfor brandets lange filosofi og historie. Som noget nyt introducerer Ole Lynggaard Copenhagen kvinden som 'muse', og er en måde at komme endnu tættere på produkterne og samtidig lade design og håndværk være i front i kampagnen.

Charlotte Lynggaards hensigt har været at skabe en kampagne, der får folk til at føle noget og samtidig tilføre det lidt magi. Charlotte Lynggaard har brugt noget af det bedste hun ved som inspirationskilde: kvinder og vintagefund fra tidligere rejser:

"Med denne kampagne har jeg forsøgt at sammenfatte skønhed og feminisme. På samme tid ønskede jeg, at grave endnu dybere ned i vores DNA og reflektere over vores familieværdier, arv og stolte traditioner - og at præsentere dem i et ungt, skarpt og poetisk univers," fortæller Charlotte Lynggaard.

Se også: Video, hvor ELLE besøger The Jewellery Room

Ole Lynggaard Copenhagens muse beskrives som skandinavisk og tidløs, og i kampagnen er hun klædt i en lys silkekjole og kimono, som er Charlotte Lynggaards egne kreationer og nogle, der stammer fra hendes egen garderobe. Se flere billeder fra den smukke kampagne i galleriet, hvor du også kan se billeder fra behind the scenes... Se mere til Ole Lynggaard Copenhagens smukke smykkeunivers på deres hjemmeside. Psst... Brug pilene eller 'swipe' dig gennem galleriet!

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her