Seize the mOh!ment: Oh! by Kopenhagen Fur lancerer kampagne med fokus på hverdagsluksus

Annonce
#SeizeTheMoh!ment: Oh! By Kopenhagen Fur lancerer kampagne med fokus på hverdagsluksus

Fælles for alle de ting og øjeblikke, som vi forbinder med hverdagsluksus er, at det ofte kræver lidt ekstra tid - og ofte er det lige præcis tiden, og dermed også muligheden for fordybelse, der gør, at følelsen af luksus i hverdagen opstår.

Når man som Oh! by Kopenhagen Fur, arbejder med et materiale som pels, er tid et nøgleord. Det tager tid at bearbejde, udvikle og producere produkter med materialer som pels, men resultatet er derfor også af høj kvalitet. Hos Oh! by Kopenhagen Fur er de vant til at arbejde med luksusmaterialer i form af pels, og missionen for deres brand er netop at tilføre lidt luksus til hverdagen og de ting, vi ikke kan undvære i dagligdagen. De arbejder med andre ord ud fra 'Slow Fashion'-tankegangen, hvor produktionen tager tid.

Og netop 'Slow Fashion'-tankegangen er udgangpunktet i en ny kampagne fra Oh! by Kopenhagen Fur, hvor de opfordrer til at nyde øjeblikket lige nu og her - og det hvad enten det er glæden, der opstår, når vi køber en ny taske, gensynet med en gammel veninde, at sætte os godt til rette med et nyt magasin i hånden eller blot det at være tilstede i nuet.  

Den nye kampagne fra Oh! by Kopenhagen hedder Seize the mOh!mentog vil særligt udfolde sig på Facebook og Instagram, hvor Oh! by Kopenhagen Fur opfordrer til at støtte op om "slow-down"-tankegangen og fokusere på alle de små øjeblikke, hvor vi nyder nuet i hverdagen - med andre ord: at nyde de små øjeblikke af hverdagsluksus i en travl hverdag. 

Til sidst er der kun tilbage at spørge: Hvad er er dit #SeizethemOhment-øjeblik?

Relaterede artikler