hm-stduio-aw-2019-elle-dk.jpg
Foto: H&M
H&M Studio 2019

Se hele den glamourøse H&M Studio S/S 2019-kollektion

af Nikita Hoffmann Andersen 5/03/2019
Torsdag den 21. marts 2019 lander H&M Studio S/S 2019-kollektionen i butikkerne og online. Pastelfarver møder dyreprint og safariinspirerede referencer, og du kan se hele kollektionen her!

Traditionen tro lancerer H&M en Studio-kollektion i forbindelse med den nye sæson, og nu får vi endelig den nye kollektion at se!

Tirsdag den 5. marts 2019 afslører H&M kampagnen for H&M Studio SS19-kollektionen, “The Glam Explorer”.

Med en frigjort glamourøs eventyrer som muse byder S/S 2019-kollektionen på et alsidigt mix af spændende statement pieces med safariinspirerede referencer.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Forestil dig du skal trekke i Arizonas jungle, men selvfølgelig på glamourøs vis.

Pastelfarver møder dyreprint, og kollektionens key pieces er blandt andet en regnbueprintet kjole, en dekadent pailletbesat nederdel, en struktureret utilityjakke – alt sammen indbegrebet af ubesværet glamour.

Foto: H&M

Inspireret af en glamourøs eventyrer sætter kampagnen tonen for H&M’s beslutning om at bytte catwalken i Paris ud med Sedona-ørkenen i Arizona, hvor S/S 2019-kollektionen udspiller sig.

Den unikke storyline kan følges på de sociale medier via #HMStudio.

Læs også: Gigi Hadid designer solbrillekollektion for Vogue Eyewear – og dedikerer den til New York City.

Fotografen Lachlan Bailey har skudt billederne i Arizonas dramatiske natur, mens det franske Vogues moderedaktør, Géraldine Saglio, har fået for rådgivning i designprocessen samt styling af kampagnen.

“At arbejde på S/S 2019 med H&M Studio-teamet har været et meget tilfredsstillende projekt for mig. Vi ønskede at fange det rette mix af glamour og naturen i dens vildeste form, inspireret af den berømte franske film fra 1975, Le Sauvage, med Catherine Deneuve som en runaway bride på en tropisk ø. Kombinationen af glamour og utility styles er meget "mig" – jeg elsker at klæde mig sådan, og det håber jeg også, at andre kvinder kan”, fortæller Géraldine Saglio.

Psst! Du kan læse et interview med Géraldine Saglio på side 43 i ELLEs martsnummer, der er på gaden nu.

Kollektionen kan købes på hm.com (kl. 10:00) og i udvalgte butikker fra 21. marts 2019 - priserne rangerer mellem 80 og 1.300 kroner.

I galleriet herunder har vi samlet alle styles inklusiv kampagnen, der er stylet af Vogues Géraldine Saglio. Scroll løs!

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her