Proenza Schouler lancerer ny basislinje - som er til at betale!

Proenza Schouler lancerer ny basislinje med cool Chloë Sevigny som frontmodel
Foto: PR
Det har været et forandringsfyldt år for designduoen bag luksusbrandet Proenza Schouler, som siden 2002 har forkælet os med alt fra tasker såsom den ikoniske PS1-model til accessories og smukke tøjkollektioner. 
 
 
For ikke nok med, at de i juli valgte at sige farvel til New York Fashion Week, der ellers har været hovedsæde for fremvisning af deres smukke kollektioner, for at rykke Paris i stedet, så lancerer den unge New York-baserede designduo nu også en helt ny basislinje ’Proenza Schouler PSWL’.
 
Med PSWL-linjen ønsker designerne bag Proenza Schouler Jack McCollough og Lazaro Hernandez at henvende sig til en ny generation af bevidste forbrugere, der værdsætter, at kvalitet og anvendelighed går hånd i hånd med acceptable priser.
 
Læs også: Taskeikon får makeover: Her er den nye it-taske fra Proenza Schouler
 
Derfor er PSWL en tilføjelse til deres ready-to-wear kollektion, som byder på lækre basisstyles med et twist af glamour og fine detaljer såsom jeans, sweatshirts, T-shirts og let anvendeligt overtøj, blot til lidt lavere priser, så nye generationer kan pryde gadebilledet med Proenzas lækre styles!
 
Og i front for denne cool nyhed, har de naturligvis valgt en lige så cool kampagnemodel. Det er nemlig den cool skuespillerinde - og nære ven af designduoen - Chloë Sevigny, som skal være i front for linjen. Hvorfor? Fordi hun simpelthen omfavner alt det, som PSWL skal udtrykke: 
 
 
”Foruden sit store hjerte har hun en ikonisk og inspirerende stil. Som ingen anden formår hun at mixe high fashion med et glimt af gadebilledet!” , fortæller de to herrer bag og fortsætter:
 
”Hun var den første person vi tænkte på, da vi startede PSWL og den eneste person, som vi havde i tankerne i forbindelse med lanceringen af det. Vi beundrer den kvinde til det uendelige!”
 
Læs også: ELLE december // Nyt magasin på gaden + Dossier
 
PSWL-kolletionen lanceres den 6. november 2017 med priser fra $195 (tilsvarende 1250 danske kroner) for en T-shirt.

Den vil være at finde online på Proenza Schoulers eget site og eksklusivt på farfetch.com. Og desuden vil kollektionen være at finde i kendte stormagasiner som The Webster, Lane Crawford og franske Le Bon Marché. 

Se de cool billeder af smukke Chloë Sevigny iført kollektionen i galleriet nedenfor...
 

Proenza Schouler lancerer ny basiskollektion med smukke Chloë Sevigny som frontmodel

 

Relaterede artikler