Proenza Schouler lancerer ny basislinje med cool Chloë Sevigny som frontmodel
Foto: PR
Mode

Proenza Schouler lancerer ny basislinje - som er til at betale!

af Sarah Emilie Aagaard 27/10/2017
Det New York-baserede modehus Proenza Schouler lancerer nu en basislinje, som byder på lækre hverdagsstyles med et twist af glamour og fine detajler! Og så er det med cool cat Chloë Sevigny som kampagnemodel...
Det har været et forandringsfyldt år for designduoen bag luksusbrandet Proenza Schouler, som siden 2002 har forkælet os med alt fra tasker såsom den ikoniske PS1-model til accessories og smukke tøjkollektioner.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

For ikke nok med, at de i juli valgte at sige farvel til New York Fashion Week, der ellers har været hovedsæde for fremvisning af deres smukke kollektioner, for at rykke Paris i stedet, så lancerer den unge New York-baserede designduo nu også en helt ny basislinje ’Proenza Schouler PSWL’. Med PSWL-linjen ønsker designerne bag Proenza Schouler Jack McCollough og Lazaro Hernandez at henvende sig til en ny generation af bevidste forbrugere, der værdsætter, at kvalitet og anvendelighed går hånd i hånd med acceptable priser. Læs også: Taskeikon får makeover: Her er den nye it-taske fra Proenza Schouler Derfor er PSWL en tilføjelse til deres ready-to-wear kollektion, som byder på lækre basisstyles med et twist af glamour og fine detaljer såsom jeans, sweatshirts, T-shirts og let anvendeligt overtøj, blot til lidt lavere priser, så nye generationer kan pryde gadebilledet med Proenzas lækre styles! Og i front for denne cool nyhed, har de naturligvis valgt en lige så cool kampagnemodel. Det er nemlig den cool skuespillerinde - og nære ven af designduoen - Chloë Sevigny, som skal være i front for linjen. Hvorfor? Fordi hun simpelthen omfavner alt det, som PSWL skal udtrykke: ”Foruden sit store hjerte har hun en ikonisk og inspirerende stil. Som ingen anden formår hun at mixe high fashion med et glimt af gadebilledet!” , fortæller de to herrer bag og fortsætter: ”Hun var den første person vi tænkte på, da vi startede PSWL og den eneste person, som vi havde i tankerne i forbindelse med lanceringen af det. Vi beundrer den kvinde til det uendelige!” Læs også: ELLE december // Nyt magasin på gaden + Dossier PSWL-kolletionen lanceres den 6. november 2017 med priser fra $195 (tilsvarende 1250 danske kroner) for en T-shirt.

Den vil være at finde online på Proenza Schoulers eget site og eksklusivt på farfetch.com. Og desuden vil kollektionen være at finde i kendte stormagasiner som The Webster, Lane Crawford og franske Le Bon Marché.

Se de cool billeder af smukke Chloë Sevigny iført kollektionen i galleriet nedenfor...

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her