Lane Bryant / Cass Bird
Mode

Plus-size brandet Lane Bryant lancerer #ImNoAngel kampagnen

af Stine Braunschweig 7/04/2015
I et forsøg på at redefinere det at være sexet, lancerer plus-size brandet Lane Bryant kampagnen #ImNoAngel. Kampagnen prikker blandt andet til Victoria's Secret englene, der er kendt for lidt andre kropsmål. Men hvad vil det egentligt sige at være sexet?

"Hvor kedeligt ville det ikke være, hvis vi alle sammen var ens?" Det spørger plus-size brandet Lane Bryant os om i den nye kampagne #ImNoAngel. Kampagnen promoverer brandets nye lingerilinje Cacique.

Læs også: Hilsen fra chefredaktricen: Jeg er fan af modebranchen

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

I kampagnefilmen står de 6 skønne plus-size modeller Ashley, Marquita, Candice, Victoria, Justine og Elly i undertøj og oser af selvtillid og sexappeal, alt i mens de proklamerer, at de ikke er engle. Både det og ikke mindst kampagnetitlen #ImNoAngel kan læses som en klar reference til det store undertøjsbrand Victoria's Secret og deres verdensberømte topmodeller - de såkaldte engle - som Behati Prinsloo, Adriana Lima, Alessandra Ambrosio og Lily Aldridge. Det lagde blandt andre Popsugar.com vægt på i en artikel om #ImNoAngel kampagnen.

Men spørgsmålet er, om Lane Bryant udover at lave en fantastisk kampagnefilm med et godt budskab og vidunderlige kvinder måske prikker lidt for hårdt til Victoria's Secret englene, der er kendt for lidt andre kropsmål, og det at være slank. Modeller som Adriana Lima og Behati Prinsloo er nok slanke, det er ingen hemmelighed, men de er som Ashley og Marquita fra #ImNoAngel heller ikke ens. Lane Bryants fantastiske budskab om, at plus-size kvinder også er sexede skal ikke stå i skyggen af en lidt overfladisk mening om, at alle slanke kvindekroppe er ens.

Se Lane Bryants kampagnefilm for #ImNoAngel kampagnen her:

Læs også: Frankrig stiller nu krav til modellers BMI i ny lov

At være sexet handler ikke om at opfylde bestemte mål over bryst, hofter og lår. Det kommer altid an på selvtillid og udstråling, og derfor er det at være sexet ikke noget, der kan sættes en målestok op for. Kvinder med former er mindst lige så sexede som de slankere af slagsen!

Vi er ikke desto mindre ELLE-vilde med Lane Bryants nye kampagnevideo og de fantastiske kvinder, der er med. Men vi synes ikke, det behøver gå udover det at være slank og de fantastiske engle fra Victoria's Secret, der jo også blot er kvinder.

Se de flotte kampagnebillder fra #ImNoAngel i galleriet.

Psst... Brug pilene i galleriet eller 'swipe' dig igennem.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her