Pernille Teisbæk i front for ny Mango kampagne med fokus på København

Pernille Teisbæk i front for ny Mango kampagne med fokus på København

Udover at Pernille Teisbæk er Creative Director i Social Zoo, er hun også stylist, influencer og et af Danmarks ubestridt største stilikoner. 

Selvom Pernille rejser meget i forbindelse med modeuger, modeshows og projekter i forbindelse med sin position som førende stilikon, så er Pernille mindst ligeså meget at spotte i det københavnske gadebillede, og det er ikke svært at spotte hendes kærlighed til København, når man scroller gennem hendes Instagram-profil. 

Derfor er Pernille Teisbæk da også indbegrebet af København, hvis image som en internationale modeby kun er blevet forstærket inden for de seneste år, hvor store modehuse som Balenciaga, Saint Laurent, Prada og Hèrmes, Fendi og senest Chanel har åbnet Flagship Stores.

Læs også: 5 ting, du ikke vidste om Pernille Teisbæks bryllup

Valget af Pernille Teisbæk i front for Mangos nye kampagne er derfor på alle måder oplagt.

Den nye kampagne fra Mango med Pernille Teisbæk i front er nemlig dedikeret til København, hvor kampagnebillederne er taget på forskellige locations i København sammen med Pernille Teisbæk. 

Den nye kampagne for Mango er med andre ord lavet med udgangspunkt i en dag i Pernille Teisbæks liv. Og hvem vil ikke gerne have et indblik i det?

I videoen nedenfor kan du komme med Pernille Teisbæk´rundt i København, og se hendes virkelig smukke hjem på Frederiksberg og få hendes bedste tips til København. 

Vi spurgt Pernille Teisbæk lidt yderligere ind til netop livet i København, skandinavisk stil, og hvor man skal gøre et stop i København. 

Hvad er det vigtigste, hvis man vil opnå det perfekte danske look?

At skabe den perfekte basisgarderobe - det er det vigtgste, hvis man vil undgå tøjkrise. Det perfekte danske look er afslappet og klassisk med et par jeans, en blazer og sneakers.

Hvordan vil du definere din stil? 

Klassisk, men altid legesyg ved at tilføje nogle accessories, så det både bliver personlig og sjovt. 

Du er er født i København, som også er udgangpunket for din kampagne med Mango. Hvis man kun har 24 timer i København, hvor skal man prioritere at tage hen?

Thorvaldsen Museum og Louisiana og besøge restauranterne Pluto, Apollo Bar og Beau Marché.

Hvis du kunne stjæle en andens garderobe, hvem skulle det så være? 

Jeg ville elske at have set Prinsesse Dianas garderobe.

Hvad er dit største modeøjeblik? 

Jeg har haft virkelig mange, men mit seneste er uden tvivl Chanels Cruise Show i Paris, hvor Karl Lagerfeld bogstaveligt talt tog os med på sejltur i Grand Palais. 

Dit yndlingssted i hele verden?

Mit hjem i København.

I galleriet nedenfor kan du se alle billederne fra den nye Mango kampagne med Pernille Teisbæk i front... 

Pernille Teisbæk i front for ny Mango kampagne med fokus på København

Relaterede artikler