Ole Lynggaard Copenhagen lancerer 'Atelier': Den mest fortryllende 2017-kampagne

Se Ole Lyngaards nye fortryllende kollektion
Foto: PR

Guldbelagte blade, funklende diamantbesatte slanger og månesten i sarte pastelfarver er med til at skabe den rette stemning for Ole Lynggaard Copenhagens netop lancerede 2017 kampagne, 'Atelier'.

Læs også: Her er Charlotte Lynggaards bedste stiløjeblikke

Kampagnen har til formål at søge ind i den kvindelig identitet og den feminine udtryksform. Inspirationen starter med den overjordisk smukke personificering af  ”Den gyldne Ole Lynggaard muse”, der er billedligjort af den svenske model Mona Johannesson som en dragende smuk græsk gudinde i museale antikke omgivelser. Den smukke muse skal ses som en kvinde, der er til stede i et rum fysisk, men hvis tanker er et andet sted, inde i hende selv, hvor hun dyrker sit indre, kreative jeg. Dette indre rum er hendes personlige Atelier, og det er det, Ole Lynggaard Copenhagen ønsker at inspirere alle kvinder til at finde ind til og dyrke med den nye kampagne: ”Bag hver kvindes travle hverdag findes et helt univers af drømme og ideer, som vi ønsker at udleve. Vi er fyldte med kærlighed og store ambitioner, men det kræver et kreativt sind til at finde tid til, at gøre sit bedste og til at turde udleve dette”,  forklarer chefdesigner Charlotte Lynggaard om kollektionen.

Se også: Ole Lynggaard fylder 80 år - ELLE siger tillykke!

Atelier-kampagnen skal inspirere i hele 2017 og vil blive udfoldet på æstisk og kunstnerisk vis på alle Ole Lynggaard Copenhagens medier. Det første Ole Lynggaard Copenhagen er de smukkeste kampagne-billeder, der skyder kampagnen i gang, og de er bestemt værd at dvæle ved. 

I galleriet har vi samlet et udvalg af de smukke kampagnebilleder og et udpluk fra smykkekollektionen, der lanceres som et led i Atelier-kampagnen.

Hele kollektionen og Atelier-universet, kan opleves i sin helhed her.

Se Ole Lyngaards fortryllende kollektion

ELLEs nyhedsbrev

Relaterede artikler