Se Ole Lyngaards nye fortryllende kollektion
Foto: PR
Mode

Ole Lynggaard Copenhagen lancerer 'Atelier': Den mest fortryllende 2017-kampagne

af Josephine Jein 7/02/2017
Det danske smykkebrand Ole Lynggaard Copenhagen har netop lanceret en guddommelig smuk 2017 kampagne kaldet 'Atelier', der skal inspirere kvinder til at dyrke deres indre kreative muse. Oplev det æstetiske Atelier-univers her...

Guldbelagte blade, funklende diamantbesatte slanger og månesten i sarte pastelfarver er med til at skabe den rette stemning for Ole Lynggaard Copenhagens netop lancerede 2017 kampagne, 'Atelier'.

Læs også: Her er Charlotte Lynggaards bedste stiløjeblikke

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Kampagnen har til formål at søge ind i den kvindelig identitet og den feminine udtryksform. Inspirationen starter med den overjordisk smukke personificering af ”Den gyldne Ole Lynggaard muse”, der er billedligjort af den svenske model Mona Johannesson som en dragende smuk græsk gudinde i museale antikke omgivelser. Den smukke muse skal ses som en kvinde, der er til stede i et rum fysisk, men hvis tanker er et andet sted, inde i hende selv, hvor hun dyrker sit indre, kreative jeg. Dette indre rum er hendes personlige Atelier, og det er det, Ole Lynggaard Copenhagen ønsker at inspirere alle kvinder til at finde ind til og dyrke med den nye kampagne: ”Bag hver kvindes travle hverdag findes et helt univers af drømme og ideer, som vi ønsker at udleve. Vi er fyldte med kærlighed og store ambitioner, men det kræver et kreativt sind til at finde tid til, at gøre sit bedste og til at turde udleve dette”, forklarer chefdesigner Charlotte Lynggaard om kollektionen.

Se også: Ole Lynggaard fylder 80 år - ELLE siger tillykke!

Atelier-kampagnen skal inspirere i hele 2017 og vil blive udfoldet på æstisk og kunstnerisk vis på alle Ole Lynggaard Copenhagens medier. Det første Ole Lynggaard Copenhagen er de smukkeste kampagne-billeder, der skyder kampagnen i gang, og de er bestemt værd at dvæle ved.

I galleriet har vi samlet et udvalg af de smukke kampagnebilleder og et udpluk fra smykkekollektionen, der lanceres som et led i Atelier-kampagnen.

Hele kollektionen og Atelier-universet, kan opleves i sin helhed her.

Det er slut med at dase på sofaen - Nyt samarbejde fra Nike x FKA Twig

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her