NYHED: Elin Kling lancerer tøjlinje

Den svenske superblogger Elin Kling, har netop offentliggjort, at hun lancerer sin egen tøjlinje. Sammen med sin forlovede Karl Lindman!

Læs også: Derfor er Elin Kling et stilikon

Tøjlinjen, der får brandnavnet Totême, kommer til at bestå af atten designs og første kollektion tæller både strikkjoler, poloshirts, lærredsbukser og kashmirtrøjer. Inspirationen er hentet fra 70′er-moden og ferier på luksusresorts i Europa. Prislejet kommer til at ligge omkring 1.800 kr. for bukser og kjoler.

»Jeg ønskede at skabe mit eget brand, der kunne udfordre min egen stil. Totême er baseret på en kvinde, der er afslappet men stadig stilig. Det handler om hendes attitude, og hvordan det reflekterer tilbage på hendes stil«, siger Kling i en officiel pressemeddelelse.

Læs også: Her er Elin Klings beauty-favoritter

Karl Lindman, som også fungerer som art director på magasinet Interview, bliver Elin Klings partner i det nye brand 'Totême', der bl.a. vil blive solgt på Net-a-Porter og Tomêmes egen onlineshop (der snart forventes klar).

Stay tuned... Og i mellemtiden tjek Elins stil i galleriet nedenfor:

NYHED: Elin Kling lancerer tøjlinje

Relaterede artikler