Net-a-porter lancerer eksklusiv pop-up i samarbejde med Cartier
Foto: PR
Mode

Net-a-porter lancerer eksklusivt samarbejde med Cartier

af Olivia Danneskiold-Samsøe 2/05/2017
Cartier har netop løftet sløret for et eksklusivt samarbejde med Net-a-porter.com Det er første gang, at det franske urmærke vil være tilgængeligt på nettet, og det markeres ved, at Net-a-porter åbner en pop-up shop online.

Den 2. maj 2017 lancerer Net-a-porter et særligt samarbejde med det ikoniske, franske urmærke Cartier. Samarbejdet markeres ved, at Net-a-porter åbner op for en online pop-up butik, som kun vil være tilgængelig i én måned til og med den 31. maj 2017.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Det er første gang, at det franske urmærke har lavet en aftale med en onlineforhandler, og derfor lanceres der eksklusivt en serie af 12 ure fra Cartier Panthère-kollektionen. Urene er en relancering af det ikoniske Panthère de Cartier ur, som blev designet i 80’erne, og er en samling af styles i varianterne guld, rosenguld, hvidguld og rustfritstål – og alle styles fås både med og uden diamanter.

CEO hos YOOX og Net-a-porter Federico Marchetti udtaler om samarbejdet: "Jeg er meget glad for, at Cartier har valgt YOOX NET-A-PORTER GROUP som sin første online-forhandler til at sælge Panthère uret. Dette partnerskab med det berømte franske brand og den eksklusive pop-up er en stor succes og markerer endnu en milepæl i vores langsigtede strategi. Vores kræsne kunder elsker at shoppe de allerbedste luksusvarer, og vi er begejstrede for at give dem adgang til denne fantastiske samling. Fremadrettet har vi ambitiøse planer om at udvide vores smykke- og urkategori, og bringe flere ikoniske stærke mærker til en global online verden. "

Partnerskabet styrker i den grad Yoox og Net-a-porters planer om at blive kundernes foretrukne online leverandør af high-end smykker og ure, og man må sige, at de er godt på vej. Net-a-porter offentliggjorde nemlig tidligere på året deres samarbejde med Tiffany & Co., Piaget og Buccellati, som alle forhandles eksklusivt online på Net-a-porter.

I anledning af lanceringen, har vi fået lov til at dele denne flotte 80’er inspirerede kampagnevideo, hvor Cartier Panthère-kollektionen præsenteres på fineste vis:

Cartier Panthère-kollektionen vil være at finde på Net-a-porter.com fra i dag den 2. maj 2017, og priserne på urene vil spænde fra 28.000 kroner til 995.000 kroner.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her