#makelovenotwalls: Diesel hylder kærligheden i ny fin kampagne
Foto: PR
Mode

#MakeLoveNotWalls: Diesel opfordrer til kærlighed frem for had i ny kampagne

af Josephine Jein 14/02/2017
Diesel er ude med ny kampagne under hashtagget #makelovenotwalls, hvor de opfordrer til at dyrke kærligheden frem for at bygge mure mellem hinanden. Se den cool kampagnevideo, hvor det er danske Alex Vargas, der står for musikken...

Det italienske tøjmærke Diesel er ude med ny kampagne under hashtagget #makelovenotwalls. Kampagnen har til hensigt at italesætte ulighed og uretfærdighed i en tid, hvor had og frygt påvirker store dele af verden, og i stedet at fokusere på en lysere fremtid fyldt med kærlighed.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Læs også: Moderedaktørens 10 februar-favoritter

Derfor lancerer Diesel også kampagnen på Valentine's Day, den 14. februar 2017, og hashtagget #makelovenotwalls skal forstås i ordenes direkte betydning - at vi ikke skal bygge mure mellem hinanden, men i stedet elske og møde hinanden med åbne arme. Vi skal med andre ord ikke bygge barrierer overfor hinanden, men i stedet fokusere på sammenhold og kærlighed.

I Diesels kampagnevideo møder vi en regnbuefarvet kærligheds-tank, hvis mission er at genforene mennesker, der tidligere har været adskilte. Kærligheds-tanken er et symbol på håb og vil køre rundt i hele verden og sprede det gode budskab - og førtste stop på rejsen er i London på kærlighedsdagen over dem alle: Valentine's Day den 14. februar 2017.

Se også: 5 accessories der kan pifte din hverdagsgarderobe op

De kreative hjerner bag kampagnen er Diesels kreative direktør, Nicola Formichetti og den ikoniske kunstner og fotograf David LaChapelle, som brandet tidligere har samarbejdet med om kontroversielle emner som diversitet og homoseksualitet:

Siden vores David LaChapelle kampagne fra 1995, hvor to sømænd kysser, indtil nu, har Diesel altid ønsket at skubbe grænserne. Vi er nødt til at have modet til at nedbryde barrierer, nu hvor frygt opdeler verden med flere mure” fortæller Renzo Rosso, grundlægger af Diesel.

I galleriet nedenfor har vi samlet de cool kampagnebilleder, og nedenfor kan du se den fine kampagnevideo:

Psst... Musikken i kampagnevideoen står danske Alex Vargas bag. Sejt!

ELLEs nyhedsbrev

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her