Louis Vuitton for UNICEF: #MAKEAPROMISE fejrer 1 års jubilæum
Foto: PR
Mode

Louis Vuitton for UNICEF: #MAKEAPROMISE fejrer 1 års jubilæum

af Josephine Jein 12/01/2017
Louis Vuitton aflagde i januar sidste år et løfte om at hjælpe børn i nød gennem støtte til Unicef. Samarbejdet har været en succes, og med et-års jubilæet fornyer Louis Vuitton sit løfte.

I januar 2016 indgik Louis Vuitton et løfte om at hjælpe børn i nød gennem støtte til Unicef, og kan nu et år senere fejre et års jubilæum for det vellykkede samarbejde, der i alt har indsamlet 2,5 mio. dollars (ca. 17.572.130 kr.) til børnene.

Beløbet doneres ubeskåret til Unicef, med det formål at hjælpe børn med at få adgang til den humanitære hjælp, der hvert år reder mange liv.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Læs også: Louis Vuitton for UNICEF

For at samle penge ind har Louis Vuitton designet den enkle Silver Lockit - et smykke, der fås som halskæde eller armbånd med et lille vedhæng, i form af en hångelås, der er inspireret af Georges Vuitton dirkefri lås fra 1890. Denne var designet til at skulle beskytte kundernes mest kostbare ejendele - og nu er den beskyttende bagtagtanke symbol på den beskyttelse og tryghed man kan være med til at skabe for børn i nød ved at donere penge til Unicef gennem smykket. Desuden symboliserer hængelåsen også forsejlelsen af det løfte, Louis Vuitton har aflagt Unicef.

Se også: Louis Vuitton x UNICEF: Se alle kjolerne fra den røde løber

Ud over at sælge Silver Lockit smykkerne fortsætter Louis Vuitton og UNICEF i år kampagnen #MAKEAPROMISE på de sociale medier, der har til formål at synliggøre samarbejdet med det gode formål. Man støtter op om initiativet ved at poste et billede af to flettede lillefingre - et såkaldt "pinky swear" - med hashtagget #MAKEAPROMISE. Flere kendte har i det forgange år vist deres støtte til kampagnen og postet billeder under kampagne-hashtagget, heriblandt David Beckham, Kate Moss, Selena Gomez, Anna Della Russo, Heidi Klum og mange flere...

Efter den store succes har Louis Vuitton valgt at forny deres løfte om at støtte Unicefs humanitære arbejde og bringe håb til udsatte børn i verdens u-lande og brændpunkter. De forsætter derfor med at sælge Silver Lockit, hvoraf der for hvert solgt smykke doneres 200 dollars (ca. 1405 kr.) til Unicef.

Vil du også have fat i det fine smykke, eller ønsker du blot at støtte det gode formål, er der tre muligheder. Du kan...

... købe et Louis Vuitton for Unicef Silver Lockit smykke (fås i halskæde og armbånd her). Priser fra 3000 kr. hvoraf dollars 200 (ca. 1405 kr.) doneres til Unicef for hver solgt smykke.
... give en direkte donation til UNICEF på http://support.unicef.org/lvforunicef
... eller sætte fokus på den fine kampagne, og poste et billede med et ”pinky swear” og hashtagget #MAKEAPROMISE på Instagram

I galleriet nedenfor kan du se de to smykker og nogle af de kendtes Instagram billeder, der er med til at sætte fokus på kampagnen og samarbejdet.

ELLEs nyhedsbrev

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her