LOEWE lacerer ny kampagne med Gisele Bündchen i front - specialdesignet til Instagram
Foto: PR
Mode

Loewe har Giesele Bündchen i front for den nye FW17 kampagne, der er skræddersyet til Instagram

af Josephine Jein 6/03/2017
Under modeugen i Paris offentliggør Loewe en ny FW17 kampagne med topmodellen Gisele Bündchen i front. Kampagen skal spredes gennem Instagram under #LOEWEFW17 og ELLE har allerede spottet første kampagne-skud i Paris' gader...

Modehuset Loewe har netop lanceret sin nye FW17 kampagne. En kampagne, der er skræddersyet til Instagram og vækkes til live gennem sociale medier under hashtagget #LOEWEFW17.

Bag kampagnen står Loewes kreative direktør Jonathan Anderson og fotografen Steven Miesel. Kampagnen er centreret omkring tre visuelle elementer, der illusterer Loewes fortid, nutid og fremtid.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Kampagen lanceres i forbindelse med Paris Fashion Week, der afholdes fra 28. februar til 7. marts 2017, hvor en hatteklædt Gisele Bündchen, som er det smukke ansigt for kampagnen, kan spottes rundt omkring i Paris’ gader på små portrætbilleder, med en opfordring om at dele et billede af portrættet på de sociale medier under hashtagget #LOEWEFW17.

På den måde ligger Loewe kampagnens succes og udbredelse i hænderne på forbrugerne samtidig med, at kampagnen er i øjenhøjde med Loewes kunder, da den rammer dem lige dér, hvor de er: på gaden – og med mobilen i hånden! Og ELLEs Fashion Director, Josephine Aarkrogh, der er i Paris til modeugen, har allerede sat jagten ind efter Loewe-billederne med Gisele i de parisiske gader.

Foto: Josephine Aarkrogh
Kampagne Loewe

(@josephineaarkrogh)

Derfor er det særdeles interessant, at selv de mest eksklusive modehuse, der ellers er forbundet med traditionelle printmedier, nu (også) begynder at målrette kampagner direkte til at leve og spredes på Instagram. Loewes kampagne er både cool og innovativ, og vi glæder os til at følge med i, om #LOEWEFW17 ender med at gå viralt.

Kampagnen rummer naturligvis også mere traditionelle elementer, der hver i sær skildrer Loewe-brandets tre facetter: Moden, produkterne og det intellektuelle aspekt.

Se også: Modelbureau spotter nye modeller via Instagram

Det er mesterfotografen Steven Meisel, der har skudt kampagnebillederne til Loewes FW17 kampagne.

Se de fine kampagnebilleder med den betagende Giesele Bündchen i galleriet nedenfor, samt Josephine Aarkroghs billeder fra gaderne i Paris.

Det er slut med at dase på sofaen - Nyt samarbejde fra Nike x FKA Twig

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her