Junarose bruger bloggere som inspirationskilde

De fleste, der interesserer sig for mode, er også bekendte med de mange modeblogs, der hver dag giver inspiration til alverdens styles, looks og nyheder indenfor mode, skønhed og livsstil. I takt med at antallet og interessen for modeblogs stiger, er flere og flere tøjmærker begyndt at bruge bloggerne aktivt i deres markedsføring og branding af mærket.

Se også: Se denne uges mandagsmuse - Sarah Jessica Parker

Plus-size tøjmærket Junarose har taget brugen af bloggere til et nyt niveau, da de tidligere på året lavede et stort internationalt blogger-event, hvor de fremviste deres AW15 kollektion. Junarose brugte bloggerne som inspirationskilder, hvor de fik feedback, nye ideer og inspiration af bloggerne, og bloggerne har derfor været med til at skabe det endelige resultat af Junarose's kommende efterårskollektion.

Læs også: Calvin Klein Jeans lanceres i Wood Wood

Junarose Heidi Faurholt Nielsen, der er indkøber hos Junarose, fortæller, hvorfor de har valgt at bruge bloggerne så meget i skabelsen af deres efterårskollektion: "Når man skal designe plus-size tøj på en måde, der både er fashionabelt og behageligt, kræver det en stor indsigt og mange detaljer, hvis man skal sikre, at alt tøjet har den helt rigtige størrelse. Muligheden for at få indsigt, feedback og inspiration fra en gruppe af kvinder, der ved så meget om mode, var meget inspirerende, og vi kunne virkelig tage meget med os videre".

Relaterede artikler