Georg Jensen: "Derfor hylder vi inspirerende kvinder, der er nået til tops"
Foto: Georg Jensen
Mode

Georg Jensen: "Derfor hylder vi inspirerende kvinder, der er nået til tops"

af Kathrine Rahbek Lindholm Stentebjerg 15/09/2016
Georg Jensens nye kampagne "You can never be too much you" hylder inspirerende kvinder, og opfordrer kvinder over hele verden til at skabe deres egen succes. Se den smukke og inspirerende kampagne lige her.

Georg Jensen lancerer en ny global kampagne med titlen ”You can never be too much you”, der fejrer fem inspirerende kvinder, der alle har trodset konventioner og er nået til tops i deres brancher.

Kampagnen opfordrer kvinder over hele verden til at være sig selv og til at skabe deres egen succes. Blandt de inspirerende kvinder i kampagnen er blandt andre den danske filminstruktør, Susanne Bier.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

“Hos Georg Jensen har vi altid opfordret kvinder til at være sig selv og skabe deres egen succes – vores kampagne bygger videre på denne filosofi, og de medvirkende kvinder er personifikationen på den", udtaler Georg Jensens CEO Eva-Lotta Sjöstedt, der tidligere i 2016 blev udnævnt til den første kvindelige administrerende direktør for Georg Jensen.

Læs også: Regitze Christensen: "Jeg er gået fra at skyde lorteblade i Milano til at gå de vildeste shows i New York"

Georg Jensen har skabt eksklusivt og tidsløst dansk design i 112 år, og sætter nu barren endnu højere med den nye globale kampagne, der fejrer fem indflydelsesrige kvinder. Kvinder, der også har sat barren utrolig højt, når det kommer til at definere deres brancher.

Se også: Diversiteten hyldes i H&Ms Fall Fashion Kampagne

I kampagnen "You can never be too much you" medvirker den danske prisvindende filminstruktør Susanne Bier, den norske verdensmester i weltervægtboksning Cecilia Brækhus, den prisvindende komiker Sarah Kendall fra Australien, den iranske professionelle motocrosskører Behnaz Shafiei og amerikanske Dominique Crenn - verdens bedste kvindelige køkkenchef.

Psst... Du kan se den inspirerende og smukke kampagne lige her.

Georg Jensen blev grundlagt i 1904 af mestersølvsmeden Georg Jensen og tilbyder et sortiment bestående af smykker, ure, sølvkorpus og interiør. Vi har samlet alle de fem inspirerende kvinder fra kampagnen til dig i galleriet.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her