Diversiteten hyldes i H&Ms Fall Fashion kampagne
ELLEs ”Årets Stilikon 2016” Pernille Teisbæk er sammen med ni andre unikke kvinder i front for H&Ms nye efterårskampagne, der kommer ud torsdag d. 22. september. Stylingen er 70’er chick med lette materialer og blomsterprint. Med kollektionens skarpe silhuetter krydret med romantik er der noget for enhver smag, og det er netop pointen: H&Ms Fall Fashion kampagne hylder nemlig diversitet og det individuelle udtryk.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Læs også: Se hele H&M Studio AW16 kollektionen og alle priser her
Jilian Hervey fra duoen Lion Babe giver os sin fortolkning af sangen ”She’s a lady”, alt i mens vi følger de ti forskellige kvinder i deres gøremål som er alt fra at spise en skål pomfritter til at sætte sig for enden af konferencebordet.
Se også: Pernille Teisbæk er gravid - tillykke fra ELLE
Kampagnevideoen hylder diversitet, og ledt på vej af de inspirerende kvinder bliver vi mindet om, at man kan hvad man vil. I videoen kan du nemlig møde karrierekvinden Pum Lefebure, der har vundet priser for sit lynskarpe øje for design, ledelse og forretning, den 72-årige model og skuespillerinde Lauren Hutton, den amerikanske transseksuelle model Hari Nef, og den norske atlet Fatima Pinto der selvom hun først begyndte at træne som 27-årig i dag er verdensmester i Thai Boksning.
Vi må heller ikke glemme kampagnens fire andre seje kvinder, nemlig plus-size modellen Paloma Elsesser, den svenske designer og model Cajsa Wessberg, den engelske model med indiske rødder Neelam Gill, og foto-kunstneren Arvida Byström som har svenske rødder.
Se H&Ms cool kampagne video herunder.
Du kan også møde nogle af de seje kvinder her i galleriet.