Cara Delevingne poserer med løver i ny kampagne for Tag Heuer
Foto: David Yarrow
Mode

Cara Delevingne poserer med løve i ny TAG Heuer-kampagne

af Nanna Danborg-Aamand 11/05/2018
Cara Delevingne er ansigt for det eksklusive ur-mærke, TAG Heuers, nye kampagne 'Don't Crack Under Pressure', der er fotograferet i Afrika. Og hun har fået lov til at arbejde (meget) tæt på sit yndlingsdyr, løven. Se de stærke billeder og processen bag dem her...

Det er ingen hemmelighed, at den engelske model, Cara Delevingne, har en forkærlighed for løver. Det stolte dyr, der symboliserer styrke og mod, pryder hendes hånd, i form af en tatovering, der altid skal guide hendes valg og handlinger - og i den nye kampagne "Don't Crack Under Pressure" fra det eksklusive ur-mærke, TAG Heuer, står hun selv ansigt til ansigt med det majestætiske dyr.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Hun er nemlig ansigt for den nye kampagne, der er blevet skudt i Sydafrika, og viser et unikt øjebliksbillede af den smukke model, der sidder foran løven, Vayetse, mens hun med sin stærke personlighed og intense øjne konkurrerer med løvens hårde og dyriske blik bag hende.

Artiklen fortsætter under billedet

Foto: David Yarrow

Læs også: H&M afslører deres næste designsamarbejde med Gigi Hadid i front

Om kampagnen siger Cara Delevingne selv:

Det har i lang tid været en stor drøm for mig at få lov til at arbejde med vilde dyr, og især med en løve! Jeg er så taknemmelig for at få lov til at samarbejde med TAG Heuer i denne kampagne. Jeg har altid haft en stor kærlighed for dyr, siden jeg var et barn. Løver er så stærke og fredelige på samme tid”, siger hun og fortsætter: ”Jeg vil ikke leve i en verden uden disse dyr. De er den smukkeste del af naturen”.

Det er en af de mest respekterede vildtlivs-fotografer i verden, David Yarrow, der har skudt den nye kampagne, og han er specialiseret i at indfange skønheden hos truede dyrearter. Han går altid efter at indfange unikke perspektiver, hvilket får motiverne på billederne til at føles meget intime:

Når jeg fotograferer et dyr, så er, det første jeg gør at kigge ind i dets øjne. Hvis de ikke er fangende, så er det meget svært at fange dyrets sjæl. Og Cara har virkelig et fangende blik! Derfor vidste jeg med det samme, at hendes blik ville blive hjertet af dette projekt!”, siger han i et statement om kampagnen.

Læs også: Nu åbner dansk mode-darling endelig sin første butik

Nøgleordene i den nye kampagne er respekt, styrke og mod, og hvis der er én kvinde som i den grad omfavner disse ord er det Cara Delevingne, der allerede i en alder af 25 år, har prøvet kræfter med flere forskellige karrierer, som model, skuespiller, sanger, designer og forfatter.

Cara Delevingne er også selv en proklameret dyreelsker, og hun er blandt andet ambassadør for organisationen, "I’m Not a Trophy", der kæmper for at beskytte truede dyrearter.

Den frygtløse model sad faktisk lige foran løven, da billederne blev taget, og der er ikke brugt en eneste effekt til at fremhæve hendes og løvens stærke blikke, der med sikkerhed kommer til at appellere til modtagerne. Se hvordan den nye kampagne blev skudt med både Cara Delevingne og løven som hovedperson i galleriet nedenfor:

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her