IT-girl Cara Delevingne er PUMA's nye ambassadør til efterårets "DO YOU" kampagne
Foto: PR
Mode

Cara Delevingne er i front for Pumas nye "Do You"-kampagne

af Kathrine Rahbek Lindholm Stentebjerg 20/09/2016
Cara Delevingne er ambassadør for Pumas nye kampagne 'Do You', som har til formal at inspirere og motivere kvinder over hele verden til at acceptere hvem, man er og stå ved det...

Puma lancerer nu deres nye kvinde-kampagne med sloganet 'Do You'. Den nye kampagne skal inspirere kvinder over hele verden og give dem mere selvtillid og motivation.

Som et vigtigt led i den nye kampagne, annoncerer Puma, at den nye ambassadør for kampagnen er ingen ringere end topmodellen og skuespilleren Cara Delevingne.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

På Pumas liste over indflydelsesrige kvindelige ambassadører kan man også finde Rihanna, der fungerede som Creative Director på kampagnen.

Se også: ELLEs guide til New York - Download vores kort her

"'Do You' betyder at tage ejerskab og finde din magt indenfor det ejerskab. Det er et meget stærkt udtryk. Det handler om at acceptere, hvem du er, uanset hvem du er. 'Do You handler om at finde sin sandhed og holde sig til den. Jeg synes, at det er specielt, fordi det betyder noget forskelligt for alle. Det opfordrer specifikt til at være sig selv", fortæller Cara Delevinge.

Kampagnen er inspireret af sangerinden Rihanna, som tidligere har udtalt: "Jeg udfordrer mig selv i at få tingene til at fungere. Jeg gør ikke noget for respons - jeg gør det for at leve mit liv."

Ideen bag kampagnen er altså, at kvinder skal gøre tingene for deres egen skyld, og at de skal tro mere på sig selv.

Læs også: Christopher Bailey: "Derfor dropper Burberry det traditionelle modeshow"

Derfor er det da også et perfekt match med Cara Delevingne som kampagnemodel, da hun altid har været kendt for hendes selvironi, og det at hun er ikke bange for at være sig selv, hvilket læner sig godt op af kampagnens budskab - noget man fx ser tydeligt på et kampagnebilleder, hvor Cara Delevingne sidder og spiser en burger på kampagnebilledet, som ellers må siges at være er ret usædvanligt for en sportskampagne.

'Do You' kampagnen lanceres sammen med en løbe- og træningskollektion, der lander i butikkerne i løbet af december.

Psst... Du kan se alle de cool kampagnebilleder fra 'Do You'-kampagnen med Cara Delevingne i galleriet.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her