Alasdair McLellan
Mode

Calvin Klein lancerer #mycalvins kollektion med Kendall Jenner

af Stine Braunschweig 27/03/2015
Calvin Klein Jeans lancerer nu #mycalvins Denim Series, der er en limited edition logo-båret linje, inspireret af det atletiske og det urbane streetwear med ingen ringere end Kendall Jenner i hovedrollen. Se de flotte kampagnebilleder her.

Det har længe været et rygte, at Calvin Klein var ved at indgå et samarbejde med model og social media star Kendall Jenner. Nu bekræftedes det endeligt, og samarbejdet med Calvin Klein Jeans tager form i en helt ny limited edition kollektion. #mycalvins Denim Series, hedder kollektionen, der eksklusivt vil blive solgt hos Wood Wood fra den 15. april, 2015, i deres butikker i København og Århus.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Læs også: Her er Stella McCartneys nye It Girl

Den globale kampagne for #mycalvins Denim Series har nemlig Kendall Jenner og model Simon Nessman i hovedrollerne. “At være model for Calvin Klein Jeans er virkelig en drøm der går i opfyldelse,” fortæller Kendall Jenner. ”Jeg er vokset op med at gå i brandet og har se de ikoniske reklamer i magasinerne og på billboards med nogle af verdens største supermodeller. Nu at være en del af denne historie og arv er i sandhed fantastisk.”

“Kendall er en moderne skønhed der bringer noget ungdommeligt og kant til den særlige Calvin Klein Jeans kampagne” forklarer Melisa Goldie, chefen for marketing hos Calvin Klein.

Læs også: ELLE Style Awards 2015: Her er de nominerede!

Den nye serie er designet af Calvin Klein Jeans’ globale Kreative Direktør, Kevin Carrigan, som blev influeret og inspireret af den succesfulde social media kampagne #mycalvins, som Kendall Jenner også har deltaget i sammen med en lang liste af imponerende modeller, musikere, sportsfolk, berømtheder og indflydelsesrige personligheder fra hele verden. Kampagnen opfordrer fans af brandet til at tage selfies af dem selv i deres Calvin Klein og tagge #mycalvins.

Det nye sortiment, som er forankret i ”Calvin” logoet med et moderne tvist, passer til den personlige stil med en sporty detalje og afspejler i høj grad den atletiske tendens, der ses i modebranchen. Det fulde herre- og damesortiment består af t-shirts, jeans, jakker, sweatpants, unisex rygsække og hatte i baby blå, forvasket sort og hvid vask i prisklassen 600-2.200 DKK. Efter den eksklusive lancering i Wood Wood kommer hele linjen online og kan købes fra den 1. maj på calvinklein.com.

Læs også: Mandagsmuse: Karlie Kloss

I galleriet har vi samlet alle de flotte kampagnebilleder fra #mycalvins Denim Series med Kendall Jenner og Simon Nessman.

Psst... Brug pilene i galleriet eller 'swipe' dig igennem.

Sponsoreret indhold

ELLE anbefaler

Redaktionens favoritter

/2023-10-12/dagmar.png

Frakke, House Of Dagmar, 6.310 kr.

Køb her
/2023-10-12/the-garment.png

Kjole, The Garment, 2.530 kr.

Køb her
/2023-10-12/manu.png

Stiletter, Manu Atalier, 3.020 kr.

Køb her
/2023-10-12/lie.png

Øreringe, Lie Studio, 1.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/second-female.png

Frakke, Second Female, 2.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/opera-sport.png

Top, Opéra Sport, 1.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/agolde.png

Jeans, Agolde, 2.450 kr.

Køb her
/2023-10-12/rotate.png

Nederdel, Rotate, 1.600kr.

Køb her
/2023-10-12/saint-laurent.png

Taske, Saint Laurent, 14.090 kr.

Køb her
/2023-10-12/atp.png

Støvler, Atp Atelier, 5.900 kr.

Køb her
/2023-10-12/corali.png

Halskæde, Corali, 6.000 kr.

Køb her
/2023-10-12/cnd.png

Neglelak, CND, 130 kr.

Køb her