Samarbejde Burberry og Mytheresa lancerer eksklusiv capsule kollektion - se alle styles her

Foto: PR

Det legendariske britiske modebrand, Burberry, der har eksisteret siden 1856, har virkelig oplevet et ”glow up” siden den 44-årige italiener, Riccardo Tisci, overtog roret i marts 2018.

På den korte tid, den tidligere Givenchy-direktør har siddet for bordenden, har han eksperimentet med flere nye tiltag hos det gamle modebrand – blandt andet har han redesignet logoet og stoppet produktion i pels.

Og nu er der altså igen nyt fra Riccardo Tiscis Burbery, idet brandet er teamet op med den online luksus-webshop, Mytheresa.

Sammen har de to store spillere indenfor den internationale mode skabt en eksklusiv sommer-capsule kollektion, der består af 13 styles, som er lige til at tage med på stranden.

Som altid er Tisci tro mod Burberrys store arv, men få er bedre end italieneren til at ”peppe” det hele lidt op á la tidens trends.

Læs også: 10 bikinier til din sommerferie.

Kollektionen består af bikinier, badedragter, kaftans, espadrilles, slides, solbriller og badehåndklæder – hvoraf flere fremviser Burberrys nye logo, som Tisci skabte i august 2018 sammen med den engelske art director Peter Saville.

Foto: PR

Kampagnen i forbindelse med capsule kollektionen er skudt i smuk natur, som instinktivt giver dig lyst til at flyve mod sydens sol i Burberry x Mytheresa-kollektionen – måske særligt på grund af den underskønne 28-årige australske model, Bambi Northwood-Blyth.

Foto: PR

Kollektionen vil være tilgængelig på Mytheresa fra den 17. juli 2019 og priserne spænder mellem 1.650 og 7.400 kroner.

Du kan se nærmere på hele kollektionen og de smukke billeder af Bambi Northwood-Blyth i Burberry x Mytheresa-kollektionen lige her: 

Burberry og Mytheresa lancerer eksklusiv sommer-capsule kollektion

 

Relaterede artikler